خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۰۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

گزاری بسیج از برخوار،به گزارش خبرهمزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برخوار برگزار شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده سپاه به همراه هیئت همراه از نیروهای مستقر در میدان سان دیده بازدید کردند و در ادامه صبحگاه مشترک برگزار شد.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار به گوشه ای از فعالیت های سپاه و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد.

در ادامه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهاد کبیر، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جهاد، جهاد اصغر بوده و با اتمام آن جهاد، جهادی بزرگتر شروع شده که جهاد کبیر نامیده می شود.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان برخوار؛ شهیدان مرتضی زارع، عبد الحسین یوسفیان و سید هادی حسینی با اهدای لوح تقدیر شد.

این مراسم با حضور حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه، عبدانی فرماندار برخوار، سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه برخوار و ائمه جمعه شهرستان و مسئولان ادارات و ارگان های شهرستان، سرگرد مرادی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان برخوار، بسیجیان جان بر کف و خانواده های معزز شهدا در محل سپاه ناحیه برخوار برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها