فرمانده سپاه روح‌الله گفت: متاسفانه دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم برای تغییر زیرساخت‌ های فکری جوانان اقدام به ترویج موادمخدر صنعتی و گسترش شبکه‌های مدلینگ کرده که در استان مرکزی مزارع ماری جوآنا(گراس) و 35 شبکه مدلینگ شناسایی و منهدم شدند.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۹۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک و نواخته شدن زنگ مقاومت که در دبیرستان شکرایی اراک برگزار شد با تاکید بر اینکه تاریخ درس عبرتی برای بشر است، گفت: تاریخ آئینه تمام عیار برای شناخت اصول پیروزی و شکست انقلاب‌ها است؛ در مطالعه تاریخ می‌توان دریافت که از بین رفتن وحدت و فساد جزو عوامل مهم شکست انقلاب‌ها هستند.

وی ویژگی انقلاب اسلامی را مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت: حضرت امام راحل با احیا دین اسلام و استقرار حکومت دینی و مردمی باعث شد تا ملت ایران "نه" بزرگ به طاغوت و ایادی استکبار بگوید بگوید.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: نظام اسلامی بر مبنای مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم شکل گرفت؛ شکل‌گیری حکومتی بر مبنای اصول اسلامی از جمله ظلم‌ستیزی و استکبار ستیزی، منافع استکبار را به خطر انداخت چراکه اصل اسلام با منافع استکبار در تضاد است.

سردار کریمی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: برخی تصور می‌کنند 31 شهریورماه 59 آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران است ولی اگر تاریخ را مطالعه کنیم درمی‌یابیم که از همان لحظه‌ای که گفتن ملت ایران به جمهوری اسلامی آری گفتند، تحرکات در مرزهای کشور شروع شد و اصل و اساس این تهاجم، جنگ اعتقادات و ارزش‌های اسلامی بود.

وی دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار را یکی از اصول انقلاب اسلامی دانست و افزود: همین اصول و مبانی انقلاب اسلامی است که دنیای استکبار را به چالش کشیده و تا زمانی که دست از آرمان‌های خود برنداریم با استکبار و ابرقدرت‌های جهانی در تضاد هستیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: تهدیدهای دشمن علیه نظام اسلامی همچنان ادامه دارد چراکه سیلی محکمی از ملت ما خورده‌اند؛ اگر می‌خواهیم در مقابل این تهدیدها بایستیم باید حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

سردار پاسدار کریمی یادآور شد: مرزهای جغرافیایی، حاکمیت سیاسی و ایدئولوژی را باید حراست کنیم؛ برای رعایت و حفاظت از این صاول در سه جبهه در حال نبرد با دشمن هستیم.

وی افزود: در جبهه جنگ سخت در مقابله با دشمن ایستادیم و از همیت خود را حفظ کردیم، در جنگ نیمه سخت نیز شاهد مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان بودیم؛ امروز دشمن اهداف خود را در جنگ نرم دنبال می‌کند و برای رسیدن به هدف خود به دنبال تغییر زیرساخت‌های فکری جامعه به ویژه نسل جوان کشور است.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر نحوه استفاده صحیح از فضاهای مجازی گفت: ما مخالف رشد و تکنولوژی نیستیم ولی باید نحوه استفاده از این تکنولوژی را به خوبی بدانیم؛ متاسفانه فضای مجازی کشور به مانند اتوبانی است که هر فردی بدون داشتن گواهینامه و آشنایی کامل به قوانین راهنمایی و رانندگی در ان تردد می‌کند.

سردار پاسدار کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمن با ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان است، امتاسفانه در همین استان سپاه به دنبال جمع‌آوری کشت ماده افیونی ماری جوآنا است؛ موادمخدر صنعتی که در شبکه‌های مجازی نحوه تولید و مصرف آن به جوانان ما آموزش داده می‌شود.

وی افزود: شبکه‌های مدلینگ که اخیرا 35 کانال در شبکه‌های اجتماعی در استان مرکزی از سوی سپاه شناسایی و مسدود شد؛ کانال‌های اجتماعی که با همکاری برخی از آتلیه‌های عکاسی و آرایشگاه‌های زنانه به دنبال جذب جوانان این خطه بودند و با همکاری افراد سودجو در خارج از مرزهای کشور به دنبال ترویج بی‌عفتی در جامعه ما بودند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مدلینگ و اعتیاد تنها بخشی از اقدامات صو.رت گرفته از سوی دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی است؛ در جنگ نرم دشمن به دنبال زدودن معنویت و تغییر زیرساخت‌های فکری نسل آینده است.

سردار پاسدار کریمی خاطرنشان کرد: اگر توانسته‌ای در مقابل دشمنان بایستیم به واسطه تقوی و باور ایمانی مردم است، گرچه امنیت با اقتدار نظامی به وجود می‌آید اما در بسیاری از مواقع اینگونه نیست، مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همه در امنیت کشور اثرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: جنگی دشمن با ملت ایران ماهیت دینی دارد، برای مقابله با یان امر باید همه مروج دین باشیم؛ شناخت دین و ترویج دین اسلام وظیفه امروز همه ملت است.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان یادآور شد: زمانی می‌توان دولت اسلامی داشته باشیم که همه مسئولین ما شناخت درستی از اسلام داشته باشند و براساس آن هم عمل کنند؛ افرادی که تعهد دینی دارند به درد این جامعه می‌خورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات