امام جمعه برازجان:

پیروزی ما در دوران دفاع مقدس، شبیه به یک معجزه الهی بود

بوشهرـ امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز جمعه برازجان گفت: پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شبیه به یک معجزه الهی بود زیرا استکبار تمام توان خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی را نابود کند امّا موفّق نشد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح اظهار داشت: ملّت ما در دوران دفاع مقدّس، با ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان توانست در مقابل توطئه جنگ تحمیلی، سربلند و سرافراز بیرون آید و این تجربه به ما نشان می­ دهد که اگر ملّتی ضعیف باشد نابود می­ شود.

وی تصریح کرد: در طول چهار قرن اخیر 26 جنگ بر ایران تحمیل شده که به غیر از دفاع مقدّس، در همه آن­ ها مهاجمان پیروز شده و 1 میلیون متر مربع از کشور ما را اشغال کردند امّا در دفاع مقدّس، دشمن نتوانست حتّی یک وجب از خاک ما را اشغال کنند.

خطیب جمعه برازجان افزود: امروز بعضی­ ها در کشور درباره تقلیل بودجه دفاعی کشور صحبت می­ کنند که این مسئله نه با آیات قرآن و نه با عقل هم­خوانی ندارد بلکه خلاف عقل، قرآن و تجربه است چرا که عقل حکم می­ کند کسی که دشمن دارد باید مجهز شود و قوی و قدرتمند باشد و حکمت نیز حکم می­ کند که انسان در مقابل توانمندی دشمن، قدرتمند باشد.

امام جمعه برازجان در ادامه اذعان داشت: بعضی مسئولان در هفته­ های اخیر نسبت به ائمه جمعه موضع گرفتند و تعیین تکلیف کردند که ائمه جمعه نباید در سخنان خود وارد مباحث فنی قراردادهای دولت شوند و فقط به بیان مسائل دینی و تقوای الهی بپردازند که لازم است به این دسته از مسئولان یادآور شویم که مواضع ائمه جمعه بر طبق سیاست­ های کلان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است و لازم است که مسئولان، انتقادهای روحانیّت انقلابی را در جایگاه ائمه جمعه، خیرخواهانه تلقی کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار