فرمانده سپاه تنگستان:

دفاع مقدس نمونه عینی کارآمدی مردم‌سالاری دینی در تمام عرصه‌هاست

فرمانده سپاه تنگستان گفت: دفاع مقدس نمونه عینی کارآمدی مردم‌سالاری دینی در تمامی عرصه‌هاست و این مولفه مهم توسط فرزندان انقلاب در طول عمر پربرکت نظام ثابت شده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۷۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در صبحگاه بسیجیان شهرستان تنگستان گفت: هنوز چند سالی از عمر جمهوری اسلامی ایران نگذشته بود که کشور ما توسط دشمن نادان بعثی عراق مورد تهاجم قرار گرفت و قدرت‌های استکباری که با هویت جهموری اسلامی مشکل داشتند نیز در پشت این چهره منفور قرار گرفتند تا تهاجم وحشیانه صدام خونخوار را تقویت کنند.

وی افزود: دنیا دید که مردم عزیز ایران با اعتقاد به اسلام و برادری و همدلی توانستند از این گردنه سخت با افتخار عبور کنند تا امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

ملاکی گفت: اگر شما به کشورهای پیرامونی ما نگاه کنید از جمله عراق، سوریه، یمن، عربستان و پاکستان و همه کشورهای عربی می‌بینید که اختیارشان دست خودشان نبوده و مملکتشان به طور مستقیم و غیرمستقیم در اختیار بیگانگان است.

 وی افزود: در بسیاری از این کشورها اگر آمریکا اراده کند آب خوردن آنها را با مشکل مواجه می‌کند ولی در نظام مقدس اسلامی ما اگر حصاری هم پیرامون ما به وجود بیاورند جمهوری اسلامی قادر است با توانمندی‌های درونی خودش به حیات و پیشرفت خودش ادامه دهد و این عزت بزرگی است که از برکات دفاع مقدس و مقاومت و ایثار مردم ایران حاصل شده است.

ملاکی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی هفته دفاع مقدس را با هدف پاسداشت یاد رشادت‌ها و جوانمردی‌های کسانی که با دلبستگی به خدا و ارزش‌های انقلاب پا در عرصه جهاد و نبرد گذاشتند و تمام وجودشان را فدای انقلاب کردند تا ما امروز در امنیت به سر ببریم. گرامی می‌دارند. 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی دارای برکات فراوانی است که از جمله این برکات می‌توانیم همدلی و اتحاد مردم ایران و اثبات خودباوری و توانمندی‌های بومی مردم خودمان را نام ببریم.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی کشور ما از ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی هم بی‌بهره بود ولی تلاش‌ها و تفکرات ناب بچه انقلابی‌ها به سمتی رفت تا امروز ما جزو کشورهای برتر جهان به لحاظ تجهیزات نظامی و دفاعی باشیم.

وی افزود: امروز اگر دولتمردان ما در عرصه دیپلماسی عرض اندام کرده و حرفی برای گفتن دارند به برکت جانفشانی فرزندان عزیز انقلاب در صحنه‌های نبرد بوده است.

ملاکی اظهار داشت: یکی از قدرت‌هایی که استکبار به ویژه آمریکا به آن توجه می‌کند و در راهبردها و برنامه‌ریزی‌هایش مورد توجه قرار می‌دهد، همین قدرت نظامی و بازدارندگی هر کشوری است.

وی تصریح کرد: شک نکنید اگر آمریکا و هر قدرت دیگری در جمع‌بندی به این نتیجه می‌رسیدند که جمهوری اسلامی ایران با نبرد سخت نظامی از پا در می‌آید یک ثانیه هم تردید نمی‌کردند ولی امروز می‌بینیم که هم فرماندهان نظامی ما و هم مسؤولان به قطعیت تمام ابراز می‌دارند که ما امروز در وضعیت خوبی از لحاظ نظامی به سر می‌بریم.

ملاکی گفت: امروز هم می‌‎توانیم در تحقق شعار سال از فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت و ایثار کمک بگیریم و بی‌اعتنایی به آمریکا و کشورهای بزرگ را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در همایش سراسری فرماندهان سپاه فرمودند عده‌ای از مسؤولان ما متاسفانه چنان که باید و شاید نسبت به آمریکا بی‌اعتماد نیستند و نسبت به ظرفیت‌های داخلی خودمان نیز اعتقاد آنچنانی ندارند و نگاهشان به دست کسانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران هر ساعت برنامه داشته و برنامه‌ریزی می‌کنند.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز یکی از نیازهای اصلی ما ایجاد روحیه انقلابی است که مورد تاکید و عنایت مقام معظم رهبری است و باید همه تلاش کنیم که نفوذ دشمن را در همه عرصه‌ها کم کنیم.

فرمانده سپاه تنگستان بیان داشت: دفاع مقدس نمونه عینی کارآمدی مردم‌سالاری دینی در تمامی عرصه‌هاست و امروز این مولفه مهم دانسته یا نادانسته توسط عده‌ای مورد تهاجم قرار گرفته است.

وی افزود: عده‌ای اسلام و انقلاب را مانع پیشرفت و توسعه می‌دانند گر چه ما ثابت کرده‌ایم که با تاسی از فرهنگ اسلام می‌توانیم عزت‌مند زندگی کرده و عزت‌مند در عرصه‌های دیپلماسی حضور پیدا کنیم همچنان که بدعهدی آمریکا و هم‌پیمانانش را در برجام و برنامه‌ها دیدیم می‌توانیم درس بگیریم و تجربه‌ای دیگر بر روحیات انقلابی خودمان بیفزاییم و بدانیم که هیچ قدرت استکباری به ویژه آمریکای جهانخوار قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات