نمایشگاه یادیاران به همت بسیجیان حوزه 155 ناحیه کربلا و با حضور مسئولین و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کربلا در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ  ؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه یادیاران با عنوان شکوه ایثار در فرهنگسرای اشراق به همت بسیجیان حوزه 155 ناحیه مقاومت کربلا و با حضور مردم متدین و ولایت مدار منطقه 4 تهران و فرمانده ناحیه افتتاح شد.

نمایشگاه یادیاران در دومین سال متوالی برگزاری ، شاهد استقبال اکثریت مردم و بسیجیان منطقه و حتی ساکنین  دیگر مناطق شرق تهران می باشد.

این نمایشگاه متشکل از سی غرفه که مهمترین آن ها غرفه فلسفه حج و غرفه جذب بسیجیان است هر شب همراه با اجرای جُنگ دفاع مقدس در خدمت بازدید کنندگان و عموم مردم می باشد که همین مسئله موجب توجه هر چه بیشتر مسئولین کشوری و لشگری شده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا پس از افتتاح نمایشگاه در گفت و گویی که با خبرنگار بسیج داشت ، گفت : شهدا در جنگ تحمیلی با ایثار ، از خود گذشتگی ، ولایت مداری و ایمان راسخی که نسبت به جهاد در راه خدا داشتند ، در دفاع مقدس اقتدار و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان آوردند و ما به شکرانه این نعمت الهی راه شهدا را تا آخرین نفسی که در سینه داریم ادامه خواهیم داد.

فرامرز بابازاده/خبرنگار خبرگزاری بسیج/ناحیه کربلا





ارسال نظرات