به همت پایگاه بسیج شهدای حوزه مقاومت بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام و حضور مسئولین این شهر از چهار خانواده شهید دیدار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۶۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و به همت پایگاه شهدا حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا، فرماندهی و شورای پایگاه شهدا به اتفاق حجت الاسلام عین الکمال امام جمعه موقت ،رئیس شورای اسلامی و رئیس شورای هیئت های مذهبی بسطام با خانواده شهیدان قربانعلی حاج حسنی،محمدرضا حلاجان،محمد خونجگری و محمود خدامی دیدار کردند.

در این دیدارها حجت الاسلام عین الکمال امام جمعه موقت بسطام در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و تربیت چنین فرزندان صالحی اظهار کرد: ما همه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و شما خانواده های آنان هستیم که با اخلاص و معنویت و بصیرت چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم اسلام نمودیم و ما امروز در آسایش و امنیت هستیم.

وی افزود: هدف از این دیدارها کسب انرژی و یادآوری است که از خط سرخ شهدا غافل نشویم و تمام تلاش ما این باشد که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و خود در این مسیر روشن قدم برداریم.

عین الکمال با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا گفت: اقتدار و ایستادگی و صلابت ملت ایران و نظام اسلامی به برکت تبعیت پذیری شهدا از ولایت و ذوب شدن در ایمان و معنویت و ولایت پذیری است و امروز این مهم چراغ را همه مسئولین و آحاد جامعه نیز باید باشد تا این اقتدار امام یابد.

در این دیدارها خانواده های شهدا با بیان خاطراتی از شهدا بر ولایت پذیری شهدا تاکید و ادامه دادن راه آنها توسط مردم و مسئولین و حفظ نظام را یادآوری کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده های شهدا اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها