خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: معنویت، اخلاص و تکلیف مداری فرماندهان و رزمندگان موجب شد تا جنگ هشت سال دفاع به دانشگاه انسان سازی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۳۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: ملت های آزاده با بکارگیری مقاومت ، توکل برخدا با کمترین نیرو وامکانات می توانند و با قدرت‌های شیطانی و ظالم رویا رو شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی گفت: هشت سال دفاع مقدس آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی با هزاران تجربه و کشف و شهود که هرگز در فضای روزمره زندگی به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد، افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان داديم كه عليه تمامى قدرت ها و ابرقدرتها ی ظالم با اتکای به خدای متعال واخلاص ساليان سال مى توان مبارزه كرد.

وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه ارگان ها جنگ را باور داشته و همه اقشار از جوانان و نوحوانان حضور داشتند، معنویت و اخلاص و تکلیف مداری فرماندهان موجب شد تا جنگ به دانشگاه انسان سازی تبدیل شود.

خبازی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی امروز نیز نیازمند همان مجاهدت ها و در صحنه ماندن همه آحاد مردم است گفت: امروز مسئله اقتصاد که رهبرمعظم انقلاب سالیان است که آن را به مسئولین گوشزد می کنند ، به عرصه جنگ تبدیل شده و کشور ما که در هر جنگی توانسته با سلاح مقاومت به پیرزوی برسد امروز نیز باید همین سلاح مسیر را پیش گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با اشاره به دستاوردهای ارزنده دفاع مقدس گفت: تولید بالاترین دستگاه امنیتی در دل منطقه ،افتدار نیروی دفاعی،قدرت اول موشکی،شتاب علمی و کسب رتبه 17 در جهان،تولید قدرت سیاسی منطقه در مقابل مطامع سیاسی از جمله دستارودهای دفاع مقدس است و حال با بکار بستن تجارب ارزشمند می توان از تحریم و مشکلات اقتصادی خارج شد.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولان و نمایندگان مجلس در قضیه برجام و نفوذ سیاسی دشمن هم گفت: بعد از قضیه برجام، سیاست دشمنان نفوذ در ایران اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی و علمی است، همانگونه که رهبری فرمودند نیت آنان این بود که از مذاکرات برای نفوذ استفاده کنند و امروز می بینیم از عرصه علمی به کشور نفوذ می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با انتقاد از حضور سناتور و وابستگان صهیونیست در یک نشست علمی در دانشگاه معتبر کشور گفت: حضور سناتور آمریکایی و وابسته به صهیونیست به بهانه های حضور در نشست های علمی یک دانشگاه معتبر در کشور همان نفوذی است که در حال انجام است و نمایندگان مجلس باید این قضیقه را بجد پیگیری کرده و اجازه ندهند پای توطئه گران به کشور باز شود.

خبازی با تاکید بر اینکه توان دفاعی ایران اسلامی هر روز قدرتمند از گذشته خواهد شد افزود: به فرموده رهبری حرکت ما به سمت آرمان های اسلامی است و همه باید درتمام عرصه ها آماده باشند، هم آماده کار اقتصادی،هم کار سیاسی و هم حضور در میدان و عرصه های مختلف و یکی از امادگی های مهم نیز توان دفاعی و نظامی است.

فرمانده سپاه بشرویه خاطر نشان کرد: کسانی که به فهم نادرست خود پیشرفت کشور را در جمع اوری نیروی نظامی می دانند پس بهتر است بدانند به حول و قوه الهی و مدد گرفتن از اهل بیت و هدایت های حکیمانه رهبری روز به روز بر توان دفاعی کشور خواهیم افزود و دست هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به سوی کشور کند را قطع خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها