مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود

فرهنگیان با مزین کردن خود به فرهنگ دفاع مقدس عملاً در ترویج این فرهنگ گام بردارند

حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی سرگروه های بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: بیان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود و محیط پیرامونی خود که اثرگذاری داریم مد نظر قرار داده و تلاش کنیم با مزین کردن خود به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش ها عملاً در ترویج این فرهنگ گام برداریم.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۳۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان که در نمازخانه اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریم بهار تعلیم و تربیت با اشاره به اهمیت تربیت اعتقادی و بصیرتی فرهنگیان اظهار کرد: دانش آموزان ما در مدرسه با ارتباط با معلمان و مسئولین مدرسه در خانه دوم خود رشد پیدا می کند و ارتباط اجتماعی و فرهنگی و تربیتی را فرا می گیرد.

وی افزود: حلقه های صالحین در مدارس باید مورد دقت و توجه قرار گیرد و حلقه صالحین فرهنگیان بسیجی باید با دقت و منظم تشکیل شود و با توجه به نیازهای فرهنگیان عزیز تشکیل شود.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در موضوع نظام صالحین باید دقت شود تا با توجه به نیازهای قشر و ساختار تشکیل حلقه های صالحین کار دنبال شود و بر سبک زندگی و فرهنگ اسلامی و راهبردهای رهبری در حلقه ها تاکید شود.

وی تصریح کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز با توجه به وظیفه و مسئولیتی که در تربیت نسل آینده انقلاب دارید باید تلاش کنید تا معروفات در بین فرهنگیان و بسیجیان تلاش مضاعفی را انجام دهید و در برطرف کردن منکرات نیز گام بردارید.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: شناسایی معروفات و منکرات رایج بین فرهنگیان باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به آن برنامه ریزی در راستای ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما نیاز به ارشاد و راهنمایی داریم گفت: قرآن تاکیدات فراوانی بر موضوع امر به معروف دارد و باید فرهنگیان عزیز که الگو و اسوه در جامعه هستند به این امر مهم توجه و تلاش کنند این فریضه در جامعه پیرامونی خودتان عملیاتی شود.

مرتضوی با اشاره به رشادت های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اضافه کرد: بیان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود و محیط پیرامونی خود که اثرگذاری داریم مد نظر قرار داده و تلاش کنیم با مزین کردن خود به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش ها عملاً در ترویج این فرهنگ گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار