خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواگی در این شهرستان آوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

محمد بهادری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ملت غیور ایران اسلامی است که انتقال این فرهنگ ناب به نسل جوان و نوجوان امروزی یک تکلیفی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی و مقاومت بود تبیین کرد: در هر زمان و مکانی که توانسته ایم با توجه به منویات امامین انقلاب به سمت اهداف عالی نظام اسلامی قدم برداشته و موفقیت‌های بی‌شماری را در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی کسب نموده ایم.

بهادری با اشاره به اینکه شهداء ماندگاری انقلاب را رقم زده اند خاطر نشان کرد: آنچه امروزه مایه مباهات و فخر ملت ایران است همین امامزادگان عشق هستند که در جایجای ایران اسلامی همانند فانوسی راه رابرای ملت ایران روشن و منور کرده اند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس یادآورشد: در تمامی حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مسابقات ورزشی در رشته های مختلف  در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزارخواهد شد.

بهادری با اشاره به اینکه محوری ترین و شاخص ترین برنامه هفته دفاع مقدس برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بوده است که روز جمعه برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت ورزش و سلامتی جسم و تن در راستای زندگی سالم و بندگی خداوند متعال، شاهد حضور پرشور مردم  از سرتاسر شهرستان در این همایش بودیم.

5002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها