فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری جنایات گروهک‌های ضدانقلاب در اوایل انقلاب در کردستان، عامل اصلی عقب‌ماندگی استان را این گروهک‌ها عنوان کرد که امروز نیز با تحریک کشورهای مرتجع منطقه می‌خواهند ناامنی را در کردستان ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از گروهک‌های منحله در سال 75 توبه‌نامه‌ای را امضا کردند که دیگر وارد ایران نشوند اما با تحریک برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی، توبه خود را شکستند و یک تیم را به قصد ایجاد ناامنی به کشور اعزام کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان اضافه کرد: نیروهای جان برکف سپاه با اشراف کامل اطلاعاتی و آمادگی رزمی، این تیم را منهدم و اعضای آن را به هلاکت رساندند.

رجبی تصریح کرد: مسوولان ارشد این گروهک منحله اعلام کرده بودند که براساس خواست مردم منطقه وارد کشور شده‌اند و نیز گفته بودند که نیروهای جمهوری اسلامی ایران دیگر انگیزه‌ای برای برخورد با پدیده‌های ناامنی در منطقه را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان ورود این تیم ضدانقلاب به کشور، به آنها ثابت شد که مردم آنها را قبول ندارند چون خود مردم آنها را رصد می‌کردند و نیروهای سپاه و اطلاعاتی ما را در جریان حضور آنها قرار می‌دادند و هم اینکه انگیزه‌ای که در نیروهای ما برای برخورد با این افراد شرور وجود داشت، بیشتر از گذشته بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری جنایات گروهک‌های ضدانقلاب در اوایل انقلاب در کردستان، عامل اصلی عقب‌ماندگی استان را این گروهک‌ها عنوان کرد که امروز نیز با تحریک کشورهای مرتجع منطقه می‌خواهند ناامنی را در کردستان ایجاد کنند.

رجبی یادآوری کرد: اقتدار نظام و تاثیرگذاری ایران در دنیا و مسائل منطقه‌ای و جهانی برای همگان و دشمن روشن شده است و ما نیز به عنوان نیروهای حافظ انقلاب اسلامی اجازه تعدی و دست‌درازی به کشور را نخواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد و با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار برای حمایت از این فعالیت‌ها، گفت: آنچه که در ستاد کردستان انجام شده است، حسب توان ما بوده است نه در تراز کاری که باید در استان انجام می‌شد اما با این وجود، از استان‌های برتر کشور هستیم.

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: انتظار داریم کار به همین قوت و با همین حمایت مسوولان انجام شود و مطمئن هستیم با انتصاب آقای الله‌مرادی به عنوان دبیر، کار در تراز بالاتری انجام خواهد شد.

رجبی دلسوزی و پرکاری را از خصایص بارز آقای الله‌مرادی ذکر کرد که همین ویژگی‌ها موجب شده است وی به عنوان سرباز دین ادای تکلیف کند و کارهایش را به بهترین وجه انجام دهد.

وی با بیان اینکه امر به معروف تکلیف سازمانی نیست، گفت: ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی است اما سازمان‌ها می‌توانند در تسهیل‌گری این مهم نقش جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه کردستان گفت: در جمع ما افرادی هستند که خوب در مورد امر به معروف و نهی از منکر سخن می‌گویند اما در زمان عمل آنگونه که باید، اقدام نمی‌کنند.

رجبی در پایان گفت: مردم کردستان با امر به معروف و نهی از منکر مخالفت نمی‌کنند و اگر به آنها در مورد مسائلی تذکر داده شود، بدون مشکل و مخالفت آن را می‌پذیرند.

ارسال نظرات