فرمانده تیپ 228 سرلشکر شهید ابراهیم ثابت سقز گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی این را دارد که با هر تعرضی به شدت برخورد و آن را در نطفه خفه کند.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر گرشاسب ابوالحسنی پیش در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سقز اظهار داشت: نیروهای مسلح نظامی و انتظامی همواره آمادگی آن را دارند که نظام ولایی جمهوری اسلامی را حفظ کند.

وی با اشاره به پیشرفت نظامی ایران در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: به دشمن اجازه نخواهیم داد که کوچکترین آسیبی به سرزمین و کیان کشور برسانند.

ابولحسنی افزود: هراس دشمنان نشان توان رزمی نیروهای نظامی، انتظامی و مردم کشور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به رصد تمام دشمنان ریز و درشت نظام مقدس اسلامی ایران در منطقه افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی این را دارد که با هر تعرضی بشدت برخورد و آن را در نطفه خفه کند.

فرمانده ارتش در سقز یادآور شد: امروز دشمنان به توانایی نیروهای مسلح پی برده‌اند و به همین خاطر جرات رویارویی ندارند و گاهی مواقع نوکران آنان دست به اقداماتی می‌زنند که آن هم خنثی می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این مراسم گفت: دلیل ادامه دشمنی دشمنان با نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، غافل بودن آنان از وحدت کلمه بین مردم و رهبری است.

علی اکبر ورمقانی بیان کرد: دشمنان این نظام، انقلاب و مردم، چشم دیدن استقلال ایران اسلامی را ندارند و مداوم توطئه می‌چینند که خوشبختانه همواره به نتیجه نرسیده‌اند.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه، در راستای لطمه زدن به استقلال ایران اسلامی، دشمنان توطئه‌های زیاد و فراوانی توسط عمال داخلی در نقاط مختلف کشور و با سوءاستفاده از ظرفیت قومیت‌ها انجام دادند تا این انقلاب که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است را متوقف کنند.

ورمقانی، ادامه داد: جنگ تحمیلی که جنگی نابرابر و غیرعادلانه توسط یکی از ابلهان روزگار به نام صدام بود، از آخرین توطئه‌های دشمنان بود که وی با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر در جلو تلویزیون این جنگ هشت ساله را آغاز کرد.

فرماندار سقز اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرزند صالح حضرت امام هم بعد از ایشان، وحدت کلمه را جلو برد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که ما جنگ طلب نیستیم اظهار داشت: دفاع ما یک دفاع مقدس بود و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردمی نمی گذارند که به تمامیت ارضی، استقلال و آزادی ما خدشه ای وارد شود.

این مسؤول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از اسلام ناب محمدی، دفاع را به خارج از مرزها هم انتقال دادند.

وی با عنوان اینکه، ایران اسلامی نشان داده است که در دفاع از کشور قهرمانانه ایستاده است، بر حفظ وحدت در برابر تمام دشمنان و جیره خواران آنان تاکید کرد.

گفتنی است به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سقز بیش از 30 برنامه مختلف در بخش‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات