خبرهای داغ:

برگزاری جلسه مودت و تجلیل از سربازان نمونه ناحیه مانه و سملقان

حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان گفت: مهمترین نیاز جوان هویت است و باید هویت و هدف خویش را بشناسد و با سه شاخصه انرژی،امیدو ابتکار به اهدافش برسد.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۸۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش روابط عمومی ناحیه مانه و سملقان نشست مودت و تجلیل از سربازان نمونه ناحیه با حضور فرمانده ناحیه ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  و سربازان در محل نماز خانه برگزار شد.

در این برنامه مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:جوانی آغاز شکفتن است ،میلاد دوباره انسان است،انسان در جوانی  بار تکلیف الهی را به تازگی بر دوش می گیرد

مقتدایی در ادامه گفت:خداوند بسیاری از نعمت هایش را درجوانی به انسان ارزانی می دارد ،پس جوانی ثروتی است که انسان آن را جزء در راه بهشت نبایدخرج کندپس خوش به حال جوانی که این گوهر گرانقدر را در راه سعادت خودش بکار می گیرند.

وی در ادامه افزود:جوانی دوره طوفانی عمر است که مثل آتش برافروخته و شعله وراست،جوانی دنیای تحول است ،دنیای تغییر وتحولات جسمی و غریزی که سبب بروز حالات روحی و دگرگونی عواطف می شود.

وی در ادامه با نگاه  مقام معظم رهبری  امام خامنه ای (مد ظله العالی)  در مورد جوان اشاره کرد و بیان داشت:جوان اگر دارای سه خصوصیت باشد و در خودش به وجود آورد در هر شرایطی در همه زمینه ها موفق می شود1-باید احساس مسئولیت کند2-با ایمان حرکت کند زیرا ایمان نقش مهمی در پیشرفت ،در همه میدانها را برای انسان ایجاد می کند.

3-بصیرت و آگاهی داشته باشد تا بتوانددشمن را بشناسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در ادامه به مهمترین نیاز جوان از نگاه  مقام معظم رهبری  امام خامنه ای (مد ظله العالی)  هویت است اشاره کرد و گفت باید هویت و هدف خویش را بشناسد و با سه شاخصه انرژی،امیدو ابتکار به اهدافش برسد.

در پایان برنامه از سربازان نمونه با اهدای جوایز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها