رییس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»:
بصیری گفت: سیستم دفاعی کشور مانند سیستم دفاعی بدن می ماند هیچ آدم کم فهم و عاقلی نمی گوید ما به دلیل پیشرفت و تقویت کار اقتصادی و دانش بهتر است وقت مان برای تقویت بنیه دفاعی و یا سلامتی بدن صرف نکنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۸۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت: سیستم دفاعی کشور مانند سیستم دفاعی بدن می ماند هیچ آدم کم فهم و عاقلی نمی گوید ما به دلیل پیشرفت و تقویت کار اقتصادی و دانش بهتر است وقت مان برای تقویت بنیه دفاعی و یا سلامتی بدن صرف نکنیم.

وی افزود: هر بدنی در مقابل ویروس ها باکتری ها و دشمنان خودش که هرلحظه آن را تهدید می کنند بدنش را ضعیف نمی کند اگر کسی برای سلامتی خودش و تقویت بنیه بدنی خود هیچ کاری نمی کند برای کشور و سیستم دفاعی کشور هم این طور نسخه ای بپیچد.

بصیری خاطرنشان کرد:آقایانی که می گویند قدرت دفاعی کشور و بودجه های آن در مقابل رشد اقتصادی ایستاده سال ها است اسیر کارهای سیاسی هستند و فرصت مطالعه ندارند و من توصیه می کنم این آقایان وقت خود را صرف مطالعه کنند؛این آقایان به جای اینکه بیشتر خود را درگیر خواندن مصاحبه های هم جناحی ها و تلاش برای پاسخ به آراء و افکار منتقدان کنند وقت بگذارند و سیر تحولی دنیا را مطالعه کنند.

لطفا مسئولین در مورد چیزی که اطلاع ندارند اظهار نظر نکنند برخی از دوستان حرف زدن بلد نیستند اما حرف نزدن که بلد هستند مسئولین در مورد چیزی که اشراف ندارد حرف نزنند ؛این آقایان به جای استفاده از مشاوران جاده صاف کن و ماله کش بر روی حوادث سیاسی؛ مشاوران فنی استخدام کنند تا درباره مسائل تخصصی هم به آنها مشاوره دهند.


ارسال نظرات