کد خبر: ۸۷۵۰۴۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: جنگ تحمیلی بر سر بشکه های نفت و فتح و فتوح سرزمین ما نبود ،هدف دشمنان از تحمیل این جنگ نا برابر بدست گرفتن استقلال ،شرف و از بین بردن آرمان های ملی و اعتقادی ایرانیان بود و ملت غیور ما از آرمان های خود دفاع کردند و این دفاع را مقدس می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدالله پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر سال های دفاع و شهدای اسلام اظهارداشت: انقلاب ملت ایران یک انقلاب بر پایه تفکرات و اعتقادات دینی بود که دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد و دشمنان برای از بین بردن این انقلاب نو پا جنگ نا برابر و ناحقی را بر ایرانیان تحمیل کردند.

وی با تأکید براینکه جنگ تحمیلی برای از بین بردن انقلاب و آثار آن در دنیا بود،افزود: دفاع ملت ایران مقدس است چون این دفاع مبتنی بر ارزش های دینی و برای حفظ آرمان های دینی مردم و استقلال و شرافت و آزادگی آنان انجام شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد:در راه دفاع از وطن در این جنگ تحمیلی بیش از 230 هزار شهید دادیم و در این جنگ نا برابر بیش از 53 کشور در مقابله با سرزمین ما حضور داشتند و ملت ایران هشت سال با دستهای خالی در مقابل دشمنان مقاومت کرد و با یاری خداوند به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه هر نهاد دولتی خود را موظف می‌داند سال های فراموش نشدنی جنگ را در بین مردم گرامی بدارد و در این هفته برنامه های متنوعی را در سطح شهر برگزار می‌کنند،اذعان داشت:هرکسی مورد ظلم قرار بگیرد از خود دفاع خواهد کرد این یک اصل اولیه در نظام هستی است اما هر دفاعی را مقدس نمی‌دانیم؛دفاعی مقدس به شمار می‌آید که در راه خدا و برای حفظ ارزش های دینی انجام شود.

اسدالله پور با تأکید براینکه شهدا جان خود را برای حفظ آرمان های امام راحل و استقلال و شرف هم‌وطنان خود تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند،افزود: تا زمانی که حق وجود دارد باطل نیز در نار آن یافت خواهد شد،دفاع ملت ایران همچنان باقی است،جنگ همچنان تمام نشده و ملت ایران نیز همچنان در حال جهاد هستند جنگ امروز بر سر افکار است و فقط نوع صلاح تغییر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها