مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در گفتگو با «بسیج»:

محوری ترین برنامه ما تقویت بنیه دفاعی باشد

سردار ایلخان گفت: بحث تقویت بنیه دفاعی کشور برای هر کشوری یک برنامه مستمر و جدی است به خصوص اینکه در مملکت ما که به دنبال استقلال بوده و آرمان های ما در تضاد با منافع نظام سلطه است.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

سردار ایلخان، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت: بحث تقویت بنیه دفاعی کشور برای هر کشوری یک برنامه مستمر و جدی است به خصوص اینکه در مملکت ما که به دنبال استقلال بوده و آرمان های ما در تضاد با منافع نظام سلطه است محوری ترین برنامه ما باید تقویت بنیه دفاعی کشور باشد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس برای ما این تجربه را داشت که با تکیه بر دانش بومی و کمترین امکانات و به عبارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی که امروز مطرح است در آن زمان به صورت عملی توانستیم مشکلات خود را حل کنیم.

رییس بسیج مهندسی عمران سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دفاع مقدس این درس را به ما داد که باید بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم تا جایی که دشمن ریسک تجاوز به کشور ما را نکند. طبیعتا هر چه قدرت ما بیشتر باشد؛ ریسک دشمن کمتر و خطر حمله به ایران برای دشمن بیشتر می شود.


ارسال نظرات