سید محمد رضا خردمندان در گفتگو با «بسیج»:
فیلم ساز جوان کشورمان گفت: جشنواره فیلم مقاومت یک فضای گفتمانی است که می شود در آنجا حرف هایی را زد که معمولا در دنیا سانسور می شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۴۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
سید محمد رضا خردمندان فیلم ساز جوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: جشنواره فیلم مقاومت از آنجایی که تنها جشنواره تخصصی است که به موضوع ارزشمند و انسانی مقاومت در برابر ظلم در خاور میانه می پردازد جشنواره قابل اعتناء و بسیار مهمی است.

وی افزود: جشنواره فیلم مقاومت یک فضای گفتمانی است که می شود در آنجا حرف هایی را زد که معمولا در دنیا سانسور می شود، هر چقدر فیلم های حاضر در جشنواره با زبان هنری قوی تری بیان شود می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند پیام مقاومت را منتقل کند.

سازنده فیلم "آنتراکت" با موضوع جنگ غزه افزود: این فیلم سنگ بنایش برای مخاطب بین الملل گذاشته شد چرا که سانسور خبری در نقاط دیگر جهان دیده می شود که ارزش های انسانی مقاومت را وارونه جلوه می دهند.

وی گفت: در "آنتراکت" موقعیت یک سرباز اسرائیلی به تصویر کشیده شده است که از فاصله ای دور سوژه های خود را مورد هدف قرار می دهد. ساخت این انیمیشن در زمان بحبوحه جنگ غزه به ذهن من رسید در ساخت این انیمیشن سعی بر انتقال مفهومی انسانی و جهانی داشتیم.

ارسال نظرات