خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه مشهد مقدس:

جوانان با استمداد از قرآن مقابل فرهنگ وارداتی غرب در امان می‌مانند

استاد حوزه علمیه مشهد مقدس گفت: جوانان ایرانی امروز با استمداد از قرآن کریم و آیات الهی، مقابل فرهنگ وارداتی غرب در امان می‌مانند.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۲۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان سمنان، محمد موسوی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: قرآن، کتاب علم و فطرت است و از همین امر، اهمیت ترویج قرآن روشن می‌شود و اگر کسی طالب سعادت و فضایل است، باید قرآن را بیاموزد.

وی تصریح کرد: امروز اگر به جوانان و نسل آینده فکر می‌کنیم، باید فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

استاد حوزه علمیه مشهد مقدس با بیان اینکه از کودکی قلب‌ها را باید از نور قرآن کریم پر کنیم، اضافه کرد: در این صورت، فرزندان ما در امان خواهند بود؛ به‌ویژه امروز که جنگ دنیا، جنگ نرم است.

موسوی با تأکید بر اینکه دنیای غرب و تفکر اومانیستی و شرک‌آلود دنیای غرب با برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و جریان‌های ظلمت و فساد صهیونیست‌ها قلب جوانان ما را نشانه می‌گیرند، افزود: غربی‌ها این نشانه‌روی را با تیر ظلمت انجام می‌دهند.

این کارشناس علوم قرآنی با اشاره به اینکه زره‌ای که قلب جوانان را برابر این تیرهای ظلمت حفظ می‌کند تا در امان باشند، نور توحید است، اضافه کرد: امام رضا (ع) در حدیثی فرمودند کلمه «لا اله الا الله»، عشق و دژ الهی است و کسی وارد این دژ شود، از عذاب خدا در امان خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه انسان با ورود به این دژ از تاریکی‌ها نجات پیدا می‌کند، افزود: اگر بخواهیم نسل آینده و جوانان امروز برابر این فرهنگ وارداتی در امان بمانند و از شرک روز دنیا در امان باشند، باید تفکر قرآنی را ترویج دهیم، گفت: تفکر اومانیستی دنیای غرب بدترین بت تاریخ است؛ غربی‌ها نه‌تنها خدا را از محور ارزش‌ها کنار زده و انسان را محور ارزش قرار داده‌اند، بلکه قلب جوانان را از معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) خالی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها