خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اظهار کرد: از عوامل مهم پیروزی ملت ایران در دوران سخت جنگ تحمیلی پیروی از ولی و رهبر آگاه بود
کد خبر: ۸۷۵۰۴۱۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین اعضای شورای تامین شهرستان و کارکنان سپاه و نیروی انتظامی و نیز کارکنان ادارات دولتی شهرستان آوج به مناسبت هفته دفاع مقدس با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در این دیدار اظهار کرد: این هفته آغاز یک جنگ خانمان سوزی است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مزدوری حزب بعث و صدام جنایتکار بر ملت ایران بر انقلاب اسلامی تازه پیروز شده‌ی ایران تحمیل شد.

امام جمعه شهر آوج یادآور شد: دشمن قصد نابودی جمهوری اسلامی و بر اندازی نظام متکی بر اسلام و بر حاکمیت ولایت فقیه را داشت.

وی ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد این کشور و این انقلاب اسلامی بخاطر نو نهال بودنش توان مقابله با تهاجم را ندارد.

هاشمی تبیین کرد: از هم پاشیدن ارتش رژیم شاه و نبود یک ارتش آماده قوی، خالی بودن خزانه اقتصادی و مالی کشور، غارت شدن منابع کشور و تعطیلی بسیاری از کارخانه ها بدلیل هماهنگی کشورهای مستکبر غرب و شرق و هماهنگی کشور های  مر تجع مزدور مستکبرین بر این تصور دامن می‌زد.

وی افزود: پیشبینی های دشمنان ما بر این پایه استوار بود که با اولین حمله و در روز های آغازین نبرد  جمهوری اسلامی ساقت خواهد شد و کشور ایران به چندین کشور تجزیه خواهد گشت .

امام جمعه آوج تصریح کرد: لکن ملت ایران با رهبری حکیمانه ی امام امت و با استقامت بی نظیر اقشار مختلف مردم با تکیه بر نیروهای ایمان و اعتقاد به مکتب اهل بیت (ع) و با الگو قرار دادن خاندان پیامبر (ص) مخصوصا شهیدان کربلا تمام آرزو های دشمن را بر باد دادندو تمام نقشه های دشمن نقشه برآب شد.

وی اذعان کرد: ملت غیور ایران با تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: 8سال دفاع مقدس تجربه گران قیمتی برای مردم ایران و تمام ملت های در حال مبارزه با ظلم و استکبار است، هر ملتی که مقاومت کند و توکل بر خدا داشته باشد و به توانمندی‌های خویش اعتماد کند حتما پیروز خواهد شد.

امام جمعه آوج در پایان گفت: همه ی پیروزی های ملت مشروط به داشتن یک رهبر شجاع، بصیر، متعهد و توانمند می باشد، خصوصا در جهان اسلام و بین  پیروان مکتب اهل بیت، اصلی ترین اساس و عامل پیروزی پیروی از رهبری الهی، جانشین امام زمان(عج) یعنی ولی فقیه میباشد.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها