بوشهرـ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در سخنرانی قبل از خطبه­ های نماز جمعه این هفته برازجان گفت: امنیّت امروز ما مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدّس است.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ نعمت اله غلامپور  فرمانده سپاه ناحیه دشتستان پیش از خطبه های نماز جمعه در بین نمازگزارن اظهار داشت: این از آموزه­ های قرآن کریم است که از مسلمانان می­ خواهد که از دشمن غافل نشوند و همیشه آماده کارزار با دشمن باشند لذا اگر در ابتدای دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی نوپای ما از آمادگی امروز ما برخوردار بود هیچ کس به فکر حمله به کشور ما نمی­ افتاد.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز می­ گویند احتیاجی به موشک نداریم و معتقدند که بودجه دفاعی را باید جای دیگری هزینه کرد باید بدانند ما اگر می­ خواهیم در مقابل دشمن بایستیم باید نیروهایمان را آماده رزم کنیم و اقتدار نظامی داشته باشیم.

فرمانده سپاه دشتستان تأکید کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی، دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی آمده بود امّا خود نابود شد که ایمان مردم، الهی بودن فرمانده و جهاد در راه خدا 3 عامل پیروزی ما در این عرصه بود.

 غلامپور خاطرنشان کرد: امروز ما تجربیاتی را که در جنگ تحمیلی به دست آورده­ ایم در کشورهای دیگر مثل سوریه مورد استفاده قرار می­ دهیم و بحمدالله علیرغم این که کشورهای اطراف ما همگی گرفتار داعش هستند امّا ما از امنیّت خوبی در داخل کشور برخوردار هستیم که همراهی مسئولین و مردم، ارزش این امنیّت را دوچندان کرده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات