رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسل به قرآن کریم راه برون‌رفت از تهدیدات نرم دشمن است، گفت: توسل به قرآن کریم تنها راهکار مصون ماندن از تهاجم نرم دشمن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۶۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمانفر در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره اهمیت قرآن در زندگی و لزوم نشر فرهنگ قرآنی اظهار داشت: قرآن، قانونی اساسی برای سعادتمندی مؤمنان و در امان ماندن از تهاجم شیطانی دشمن و به اسارت افتادن در گرداب گناه و ظلمت است.

وی تصریح کرد: رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) برای سعادت انسان‌ها و رسیدن به کمال و دوری از عذاب و غضب الهی، قرآن و عترت را به یادگار گذاشتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای تخریب بنیان ارزش‌های اسلامی فضایی مسموم شکل داده‌اند، افزود: هجوم آن‌ها بر تمامیت داشته‌های فرهنگی ما و ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

پژمانفر گفت: برای اینکه امروز بتوانیم مسیر خود را با صلابت و جدیت طی کنیم، باید به قرآن کریم تمسک جوییم؛ زیرا از ظرفیت بالایی برخوردار است و سیره نبوی و امامان معصوم (ع) را باید مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: با توسل به قرآن کریم نه‌تنها برابر تهاجم دشمن مصون خواهیم ماند، بلکه فرصتی برای جذب تمام انسان‌هایی به وجود خواهد آمد که امروز با چالش‌های فکری و اعتقادی مواجه هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر بتوانیم به دنیایی که دنبال راه نجات برابر ظلمت دنیوی است، مفاهیم قرآنی را انتقال دهیم، راه نجات و برون‌رفت از بحران‌های پیش رو را ارائه کرده‌ایم.

پژمانفر اظهار کرد: برکات نشر ارزش‌ها و مبانی قرآنی در جامعه حتی در دنیا در جبهه مقابله با تهاجم دشمن، تأثیرات و پیامدهای مثبتی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها