خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

هدف دشمنان از جنگ تحمیلی از بین بردن انقلاب بود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه هدف دشمنان از جنگ تحمیلی انهدام کامل انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: باید برای بررسی جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را مورد مطالعه قرار داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۶۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی اظهار داشت: دشمنان با انقلاب اسلامی مشکل داشتند چراکه این انقلاب موجی در دنیا خلق کرد که ماهیت دنیای استکبار را آشکار ساخت و آن ها را در رسیدن به اهداف شیطانی و شوم خود که تسلط بر کشور های جهان بود ناکام گذاشت.

وی بابیان اینکه انقلاب ایران ملت های خفته را بیدار کرد و درس عبرت آموزی برای همه آزادی خواهان شد، افزود: انقلاب ایران با شعار «نه شرقی و نه غربی» یعنی با شعار استکبار ستیزی توانست رژیم سلطنتی را با آن همه حمایت های که از طرف بیگانگان داشت به زانو در آورد وآ مریکا از ترس تاثیر این انقلاب بر دیگر کشور ها صدام را به پیشرفته ترین سلاح ها مجهز و جنگ را با هدف جلوگیری از نشر انقلاب و منهدم ساختن آن بر ما تحمیل کرد.

حاتمی ادامه داد: تنها چیزی که ما را در دفاع مقدس نسبت به دشمن برتر کرد ایمان و وحدت کلمه بر محور رهبری و ولایت بود و این ویزگی کافی بود تا هشت سال در مقابل دشمنان بایستیم و نتیجه جنگ را به نفع ایران و اسلام عوض کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کردند جنگ چند روزه تمام می شود و حتی قبول نمی کردند که مذاکره کنند و می گفتند زمانی برای مذاکره نیست و جنگ در چند روز به نفع آنها تمام شدنی است ولی ایثار و مقاومت رزمندگان همه آرزوها و باورهای آن ها را با شکست مواجه ساخت و ابهت ابرقدرت های شرق و غرب چنان شکسته شدکه حتی پس از گذشت چندین سال نای صحبت کردن از دوران دفاع مقدس را ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها