فرمانده سپاه روح‌الله گفت: در دوران دفاع مقدس سربازان به عنوان رکن اصلی حمایت و قدرت دفاعی کشور بودند و امروز هم در لباس مقدس سربازی با آگاهی و بصیرت کامل هوشیاری خود را در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان حفظ کرده‌اند و آماده جانفشانی و دفاع از کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۳۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولین سپاه روح‌الله مراسم روز سرباز در ستاد سپاه روح‌الله برگزار شد.

این مراسم که به منظور گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل و تکریم از مقام سربازان و ارج نهادن به این قشر از جامعه برگزار شد از جمعی از سربازان نمونه سپاه روح‌الله نیز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

بیان نقش و حضور سازنده سربازان در حفظ و حراست از ارزش‌ها وآرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این مراسم سالانه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و جان برکفانی که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از همه هستی خود گذشتند، با اشاره به نقش سربازان در تامین امنیت کشور گفت: سربازان با خلوص نیت در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی در راستای دفاع از حریم انقلاب و ارزش‌های اسلامی با صبر و شکیبایی به دفاع از مرزهای جغرافیایی و مراکز تاکتیکی و امنیتی کشور پرداخته‌اند.

وی افزود: یکی از اقشار که نقش کلیدی در دوران دفاع مقدس داشت سربازان بودند که همراه سپاه و ارتش نقش چشمگیری در برنامه‌های نظامی، فرهنگی و فعالیت‌های مهندسی در راستای حراست از انقلاب اسلامی برعهده داشتند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس سربازان به عنوان جزئی از نیروهای مسلح دوشادوش دیگر رزمندگان اسلام به مقابله با دشمن ایستادند؛ سربازانی که از نقاط دور و نزدیک در جبهه‌های نبرد حضور پیدا کرده‌ بودند و برای یک هدف آن هم حفظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقابله با دشمن ایستاده بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: این قشر در دوران دفاع مقدس به عنوان رکن اصلی حمایت و قدرت دفاعی کشور بودند و امروز هم در لباس مقدس سربازی ضمن انجام وظیفه در مکتب اسلام و قرآن، در امر خودسازی گام برمی‌دارند تا در آینده و زندگی موفق و پیروز باشند.

وی افزود: امروز نیز قشر سرباز با آگاهی و بصیرت کامل هوشیاری خود را در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان حفظ کرده‌اند و اگر امروز هم دشمن قصد تجاوز به کشور را در سر بپروراند سربازان ما آماده جانفشانی و دفاع از کشور هستند.

در پایان مراسم ازسربازان نمونه رضا زرین پناه، سعید مهاجری،سعید محمدی،امین صفاری،فاضل فراهانی و مصطفی سلیمانی ، ستاد سپاه روح الله تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات