شماره239ام هفته نامه 9دی امروز شنبه سوم مهر ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۱۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، تیتر یک این شماره با عنوان «ابلاغ در 20 ثانیه» به ماجرای عجیب ابلاغ IPC توسط علی لاریجانی در ایام تعطیلات مجلس اشاره کرده است. اقدامی که به نوعی رکورد تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس را شکست!  

موضوع مهم دیگری که 9دی در این شماره به آن پرداخته، انتشار نامه تشکرآمیز رئیس FATF به وزیر اقتصاد دولت یازدهم است. در این نامه که برای اولین بار منتشر می شود به طور صریح اشاره شده که تصمیم FATF برای خروج موقت ایران از لیست سیاه به دلیل تعهد سیاسی ایران به اجرای Action Plan بوده است.

حجت الاسلام رسایی هم در یادداشتی به بازتاب یادداشت مهم هفته گذشته خود «حرف درِگوشی نداریم» اشاره و بر شاخص بودن نظرات رهبر انقلاب تاکید کرده است.

9دی در جدید ترین شماره خود به موضوعات دیگری نیز پرداخته است؛ موضوعاتی مانند: قراردادهای نفتی IPC، محکوم شدن ایران در کرسنت، توهین مجدد انگلیسیها به رئیس جمهور ایران با پوشش نامناسب نخست وزیر این کشور، ماجرای پرغصه التماس برای خرید هواپیما، نقد نامه مرتضی جوادی آملی به وزیر خارجه و ...

همچنین یادداشتها و تحلیلهایی از آیت الله حسینی امام جمعه کرج، دکتر مسعود درخشان، دکتر سعدالله زارعی، دکتر علی یحیی زاده، دکتر ناصر نعمتی، دکتر علی جعفری، علی نادری، ایمان ترکاشوند، دکتر میثم مهدیار، ارسلان ظاهری و ... در 9دی دویست و سی و نهم منتشر شده است.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.


ارسال نظرات