آغاز اولین همایش علمی بسیج در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت:‌ امروزه جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده است و باید با بصیرت در این عرصه مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۱۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ اساتید دانشگاه، نخبگان، هنرمندان و ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در نخستین همایش علمی استان که با هدف معونیت و کادرسازی با رویکرد فرهنگ دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این همایش ها با دو هدف تجلیل از گذشتگان و درس گرفتن از این افراد برگزار می‌شود.

سردار رضا محمدسلیمانی، با بیان اینکه لحظه لحظه انقلاب ما معجزه بود خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس مدرسه ای بود که پیر و جوان وارد این مدرسه عظیم شدند و کسانی یک شبه راه مدرسه را طی کردند و درس عشق و عاشقی را آموختند.

وی افزود: امروزه جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده است و باید با بصیرت در این عرصه مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و انقلاب مبارزه کردیم که به برکت خون شهدا در آن به پیروزی رسیدیم.

سردار محمدسلیمانی عنوان داشت: موفقیت های امروز ما در تمامی عرصه ها به برکت دفاع مقدس است؛ چرا که این موفقیت ها در دوران جنگ تحمیلی نهادینه شده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، خروجی ۸ سال جنگ تحمیلی را اسلام ناب دانست و گفت: ما با دست خالی ولی با توکل به خدا در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

ارسال نظرات