مستندساز و عکاس کانون های بحران گفت: در جشنواره امسال خیلی خوب به مسئله داعش پرداخته شده و فیلم سازان به درستی مسئله ای به نام تکفیری ها را نشانه رفته اند و هدف نشان دادن چهره تکفیری ها و داعش است.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۹۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
رضا برجی مستندساز و عکاس کانون های بحران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: جای خوشبختی است که جشنواره امسال خیلی متفاوت با دوره های قبلی است.

وی افزود: در این دوره آدم به خوبی احساس می کند که فیلم سازان حرفی برای گفتن دارند و تنها دغدغه ساختن فیلم نداشته اند و این از نقاط اصلی قوت جشنواره است.

سازنده مستند "اشک و زیتون" گفت: البته هر جشنواره کاستی هایی هم دارد اگر دست بچه های فیلم ساز را در قصه مالی بیشتر باز می گذاشتند و زمان آموزش ها بیشتر می شد نتیجه بهتری داشت.

این هنرمند جانباز شیمیایی اظهار داشت: در جشنواره امسال خیلی خوب به مسئله داعش پرداخته شده و فیلم سازان به درستی مسئله ای به نام تکفیری ها را نشانه رفته اند و هدف نشان دادن چهره تکفیری ها و داعش است چند تا فیلمی که دیدم کارهای بسیار خوبی بودند.

برجی ادامه داد: بعضی کارهای دفاع مقدسی هم خیلی ظریف کار کرده بودند و کار آقای اصغر بختیاری به نام "نشانه" کار بسیار زیبایی بود.

مستندساز و عکاس کانون های بحران تصریح کرد: فیلم سازان امسال دست به تجربه های نو زده بودند خوشبختانه کسانی که در سینمای مقاومت کار می کنند به آن شعور تصویری رسیده اند و نکته اینجا است که مسئولان و متولیان باید از فردای جشنواره به فکر این بچه ها باشند آنها را رها نکنند تا لااقل هر کدامشان دو فیلم بسازند.

وی گفت: بچه های فیلم ساز نگاه درست و تجربه شان را نشان دادند حالا نوبت مسئولان است که اینها را شناسایی و جذب کنند تا به جای فیلم ها وسریال های ضعیفی که در تلویزیون می بینیم با حمایت از این فیلم سازان شاهد ساخت فیلم های قوی باشیم. بعضی از فیلم ها را که می دیدم از شعور و آگاهی بالای بچه های فیلم ساز متحیر می شدم مسئولین جشنواره باید از چنین افرادی حمایت جدی کنند این کار سختی نیست.

ارسال نظرات