خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 8 نجف اشرف:

ایران اسلامی با قدرت ایمان، کدخدایی آمریکا را برهم زده است

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یگان های نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان نجف آباد عصر امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند که این مراسم با حضور فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، فرمانده ناحیه سپاه نجف آباد، فرماندار ویژه شهرستان و جمع دیگری از مسؤولان و حضور پرشور مردم شهیدپرور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۵۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج در نجف آباد، در این مراسم با شکوه یگان های موتوری و پیاده نیروهای مسلح و بسیج و گردان های مختلف سپاه و نیروهای انتظامی و یگان های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند و در این آیین ادوات و تسلیحات نظامی لشکر 8 نجف اشرف در معرض دید و رژه قرار گرفت.

در ابتدای این مراسم، سردار محمدتقی امینی، فرمانده لشکر خط شکن 8 نجف اشرف، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یادآور شجاعت ها و رشادت های رزمندگانی است که بعد از 25 سال از پایان جنگ، نقش آنان هر روز پررنگ تر و شناخته تر می شود.

وی در ادامه بیان داشت: اگر امروز آمریکا جرأت تعرض و چشم داشت به خاک ایران را ندارد، به برکت خون همین شهیدان است و با آنکه در خلیج فارس و دریای عمان مستقر هستند، اما وحشت از نیروهای ایرانی آنها را فرا گرفته که در ماه های گذشته شاهد بودیم که چگونه نیروهای آمریکایی به اسارت پاسداران انقلاب در آمدند.

فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، درباره قدرت نظامی ایران در منطقه و جهان افزود: امروز آثار و برکات خون شهدا، را در جوانان مدافع حرم شاهد هستیم و کجایند آنانی که می گفتند دیگر از جوانان دوران جنگ پیدا نمی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز نقش جمهوری اسلامی برای همه دنیا روشن شده و اگر دشمنان در عراق و سوریه موفق نشدند به واسطه قدرت بازدارنده همین جوانان است و به دنیا اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی قدرتمندتر از زمان جنگ و در مقابل هرگونه تعرض در مقابل ظالمان خواهد ایستاد.

ترس آمریکا نه به خاطر قدرت هسته ای ایران که به خاطر قدرت علمی ایران است

سردار امینی در ادامه بیان داشت: ترس آمریکا نه از توان هسته ای بلکه از قدرت علمی ایران در عرصه هسته ای است که این علوم به دست مسلمانان افتاده است و هراس آمریکا از قدرت ایران در منطقه است که با قدرت ایمان، کدخدایی آمریکا در دهکده جهانی را برهم زده است.

وی با اشاره عبور ایران در تحریم ها و رسیدن به خودکفایی در عرصه های نظامی و علمی گفت: اگر در دورانی ایران به عنوان یک کشور عقب افتاده حساب می شد، امروز با عبور از تحریم ها به پله های آخر موفقیت نزدیک شدیم و اگر مردم یمن، عراق، سوریه این چنین در برابر استکبار ایستاده اند به برکت خون شهدا و انقلاب ایران است.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت آغاز یک شکوفایی است

در ادامه این مراسم سیروس محمودی، فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد بر اهمیت پاسداشت هفته دفاع مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب در یکی از فرمایشات خود، بیان داشتند که ملت، مردم و مسؤولان سعی کنند دفاع مقدس فراموش نشود و علت این تأکید رهبری، نه گرامیداشت آغاز یک جنگ، بلکه گرامیداشت آغاز یک شکوفایی را جشن می گیریم.

وی در ادامه بیان داشت: دفاع مقدس تابلوی زرینی مقابل چشم ما قرار دارد که برای همه تاریخ یک درس و عبرت است و در این دفاع 8 ساله ثابت شد که تحقق وعده الهی حتمی و تخلف ناپذیر است و در درجه دوم، اتحاد و یکپارچگی و رهبری و هدایت به دست یک انسان پاک و سالم از مهمترین دستاوردهای این 8 ساله است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار