خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

لازمه رفع تهدیدها در هر نظام داشتن قدرت دفاعی است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه لازمه رفع تهدیدها در هر نظام، داشتن قدرت دفاعی است، گفت: ما همچنان قدرت دفاعی و آمادگی خود را بالا می بریم و ثابت خواهیم کرد که همیشه آماده هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۳۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در صبحگاه مشترک نظامی در اسدآباد بیان داشت: یکی از مولفه‌های بازدارندگی و امنیت و قدرت، داشتن آمادگی نظامی و انسجام در بحث نیروهای نظامی و انتظامی و مادگی در تجهیزات نظامی است.

وی با بیان اینکه لازمه رفع تهدیدها در هر نظام، داشتن قدرت دفاعی است، افزود: برخی امروز در کشور می‌گویند اگر ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به نقطه سرانجام برسیم باید سازمان‌های نظامی را جمع‌آوری کنیم که حرف غلط است چراکه اگر دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه پای میز مذاکره آمده اند بر اساس همین قدرت دفاعی و بازدارنده و قدرت موشکی نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: اگر دشمنان انقلاب اسلامی در طول 37 ساله انقلاب اسلامی انواع اقسام تهدیدات سخت، نرم و نیمه سخت علیه نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند، نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و در نهایت مجبور شدند پای میز مذاکره بیایند.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای(حفظ الله) در دیدار با مسئولین و فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند که هر روز نسبت به روزهای گذشته نسبت به دوران های گذشته نیروهای مسلح باید آمادگی خود را بالا ببرد و نسبت به ابزارآلات و جنگ‌افزارهای نظامی به روز باشد.

مرادی با اشاره به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه افزود: امنیتی که امروز داریم و اگر در بین کشورهای منطقه در جهان مانند یک شمعی در بحث امنیت می‌درخشیم براساس همین قدرت دفاعی است که دشمنان و گروه‌های تروریستی جرآت نمی کنند به ما نزدیک شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان قدرت دفاعی در شهرستان و این آمادگی را با گردان های بیت المقدس و امام حسین(ع) حفظ خواهیم کرد و نسبت به فنون نظامی در سطح شهرستان آمادگی خود را بالا می بریم و ثابت خواهیم کرد که همیشه آماده هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار