خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجتی گفت: بعضی از مسئولین ما از همان ابتدا مغلوب دشمن شده اند و یک اصل وجود دارد که ملت شهید پرور ما تسلیم دشمن نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه،امام جمعه موقت اهواز در سومین شب برگزاری کنگره سرداران و شهدای شهر شاهد نمونه کشور گفت: برگزاری کنگره و یادواره های شهدا به یک دانشگاه جاری و ساری در کشور و در جهان اسلام تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی افزود: با این کنگره ها و یادواره ها است که جوانان با شهدا و دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و زحمات مسئولان در برگزاری کنگره سرداران و شهدای شهر درچه چشمگیر بوده است و جای تشکر دارد.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه اظهار داشت:یکی از بزرگترینتهدید هاییکه تبدیل به فرصت شد جنگ تحمیلی به جمهوری اسلامی بود که تمام دنیا توسط عامل خود صدام حسین با هدف تجزیه ایران با تمام تجهیزات و ادوات نظامی پیشرفته به میدان رزم آمدند ولی موفق به اجرای نقشه های خود نشدند و تهدید صد در صدی به فرصت برای ایران اسلامی تبدیل شد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: امروزه نسل جوان، مجاهد وصبور ما در حدی ارتقا پیدا کرده اند که آمریکایی ها در ذهنشان هم مواجهه با جوانان ما در این مرز و بوم را متصور نمی شوند و این چیزی نیست بجز نشان دادن ایثار گری شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه رزمندگان شهر درچه که با ایثار گریها و جانفشانی ها و افتخاراتی که درلشکر امام حسین علیه السلام در کنار سرداران بزرگ و رشیدی مانند حاج حسین خرازی و شهید کاظمی از خودنشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی در جوابخبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد اینکه با داشتن این پشتوانه قوی مردمی و انقلابی چرا مسئولین باز هم از دشمن میترسند گفت: متاسفانه در بعضی ازسخنانمسئولین چنینحرفهایی مشاهده می شود و مسئولین باید دوباره رهنمودهای امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای را آویزه گوش خود نمایند.حجت الاسلام حاجتی در پایان گفت: یک قائدهکلی وجود دارد که اگر از دشمن ترسیدید دشمن بر شما غالب خواهد شد و امیدواریم مسئولین ما در دام این قائده گرفتار نشوند و متاسفانه بعضی از مسئولین ما از اول در دام این مشکل گرفتار آمده اند ولی یک اصل وجود دارد و اینکه ملت شهید پرور ما تسلیم دشمن نخواهد شد


ارسال نظرات