خبرهای داغ:
به منظور ارتقاء توان رزمی، فرهنگی بسیجیان:

راهپیمایی شبانه گردان‌های بیت‌المقدس پایگاه موسی‌بن‌جعفر(ع)

فراخوانی و راهپیمایی شبانه گردان های بیت المقدس پایگاه موسی بن جعفر(ص) حوزه های مقاومت بسیج حیدرکرار با حضور بیش از 200نفر با هدف ارتقاء توان رزمی، فرهنگی بسیجیان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۰۲۰۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

مهدی واعظی فرمانده گردان بیت المقدس حوزه حیدرکرار ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: رزمایش 2 روزه گردان بیت المقدس با رمز یاصاحب الزمان(عج) و با هدف ارتقاء توان مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی تاکتیکی و نیز بالا بردن توان رزمی گردان در روستای زرشک برگزارشد.

وی افزود: این فراخوانی با هدف ارتقاء توان رزم و بینش اعتقادی و نیز آمادگی میدانی و آشنایی اعضای گردان با نقش پایگاه‌های مقاومت در عرصه های مختلف بسیج برگزار گردید.

واعظی ادامه داد: آشنایی با مباحث مربوط به پدافند غيرعامل، ايست و بازرسي، آموزش های عملی امداد و نجات به منظور کمک رساني بسیج در حوادث و همچنین روش های عملی جهت‌یابی، تخمین مسافت و پیاده روی و راهپیمایی شبانه بود که اهداف مورد نظر باموفقیت برآورده شد.

فرمانده گردان بیت المقدس حوزه حیدر کرار ناحیه امام حسن مجتبی(ع) توضیح داد: رزمایش گردان بیت المقدس با پیاده‌روی از روستای زرشک به سمت دریابک انجام شد که اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی از جمله فعالیت ‌های رزمایش گردان بیت المقدس بوده است.

واعظی درپایان یادآورشد: در پایان این رزمایش ازمعاونت بازرسی و عملیات ناحیه امام حسن(ع) قدردانی شد که با حضور در رزمایش و نظارت بر نحوه اجرا به هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش ما را یاری دادند.

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار