فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا عدم تابعیت از کافرین و دشمنان را رمز موفقیت در جهاد کبیر دانست و افزود: مبارزه و جهاد بی امان برای رسیدن به عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا صبح امروز(2مهر) در همایش پیاده‌روی خانوادگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این پیاده روی به پاس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همه شهدایی که جان خود را برای اسلام فدا کردند، برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون رشادت‌های شهدا است، افزود: عزت و افتخار ایران اسلامی که به عنوان ام‌القرا و نمونه بارز برای همه مسلمانان است به یمن برکت خون شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس گرامیداشت دورانی است که ما هر چه داریم از آن دوران است، گفت: دوره‌هایی که ما را برای همیشه ثروتمند کرد و بعد از 28 سال از دوران دفاع مقدس هنوز هم جامعه ما متاثر از آن است.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه در جنگ نامتوازن هشت سال دفاع مقدس یک دنیا، کشور در برابر یک کشور نوپایی همچون ایران اسلامی بود ،تصریح کرد: اخلاص و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام سبب پیروزی ما در این جنگ شد.

 وی با بیان اینکه امروز هم نیاز است تا از آن رشادت‌ها و روحیه شهادت طلبی‌ها تاسی بجوییم، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس به عنوان جهاد اصغر بود و رزمندگان با غلبه بر نفس خود، در جهاد اکبر در جهاد اصغر پیروز شدند.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: در فضای امروز جامعه، جنگ پرتلاطم و پیچیده‌ای وجود دارد که دشمن با بهره‌گیری از ابزار مدرنیته جنگ بی‌امانی را برای ما رقم زده است و اگر هوشیاری و بصیرتی که مقام معظم رهبری تاکید دارند نداشته باشیم در این جنگ شکست خواهیم خورد.

 عدم تابعیت از دشمنان رمز موفقیت در جهاد کبیر است

سرهنگ عاشوری، عدم تابعیت از کافرین و دشمنان را رمز موفقیت در جهاد کبیر دانست و افزود: مبارزه و جهاد بی امان برای رسیدن به عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز غربی‌ها و استکبار جهانی می‌دانند که یک ضلع هرم هندسی این جهان ایران اسلامی است، اسلام نابی که نشات گرفته از اسلام پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه وآله) است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه جنگ بی امانی که ما در پیش داریم نیاز به هوشیاری و زکاوت دارد، اظهارداشت: ایران اسلامی دارای امنیت داخلی و بیرونی است که در امنیت بیرونی شهدای مدافع حرم مصداق بارزی از یاران پیامبر و یاران امام حسین(علیه‌السلام) هستند که دشمنان اسلام را در خارج از مرزها متوقف کرده‌اند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ایران اسلامی قلب تپنده مسلمانان جهان است، افزود: در همین راستا دشمنان تمام هجمه‌ها در موضوعات مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را دنبال می‌کند و متاسفانه برخی از رجال در داخل کشور با دشمن همصدا شده‌اند.

وی گفت: یک رکن اساسی در کشور و ملت ایران این بود که مردم وفادار ایران اسلامی همیشه مکر و نیرنگ دشمنان را با بصیرتی کمه داشته‌اند شناختند و در این جنگ پرخطر که با هجمه‌های فراوانی همراه است نمی‌گذارند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.


ارسال نظرات