نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد در حمایت از مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و اعتراض به برگزاری کنسرت های مبتذل در استان طوماری را امضاء کردند.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمازگزاران شهرکردی با امضای طوماری ، حمایت خود را از مواضع انقلابی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اعلام کردند.

در بخشی از متن این طومار آمده است: ما امضا کنندگان زیر حمایت قاطع خود از مواضع انقلابی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خصوص کنسرت‌های که همراه با ابتذال اخلاقی در استان برگزار می‌شود را اعلام می‌داریم.

در ادامه این طومار تاکید شده است: از مسئولین مربوطه می‌خواهیم قاطعاً از برگزاری کنسرت‌هایی به این صورت جلوگیری نمایند.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به حواشی برگزاری کنسرت های موسیقی گفت: با دیدن تصاویر کنسرت هایی که در شهرکرد برگزار شد یقین دارم که اتفاقات اخیر، مصداق بارز منکرات است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: کسی با اصل موسیقی و مشروع بحثی ندارد، اما موسیقی که غرب و برخی در داخل در پی ترویج آن هستند با هدف دین زدایی و کم رنگ کردن معنویت در جامعه است و باید جلوی گسترش آن را گرفت.

ارسال نظرات