خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح موجب ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است که همین امر بسیاری از تهدیدات را خنثی نموده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۸۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان البرز که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با نمایش رژه مقتدرانه و با شکوه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان البرز برگزار شد اظهار کرد: اقتدار و آمادگی امروز نیروهای مسلح موجب گردیده تا کشور در منطقه ای ملتهب و پرآشوب که هر روز در نقطه ای از آن گروه های تروریستی دست به جنایت های مختلف می زنند دارای امنیت پایدار باشد.

وی ادامه داد: امروز نگرانی از بابت حضور گروه های تروریستی در کشور که بتواند کاری از پیش ببرد وجود ندارد، چرا که بسیاری از این گروه ها حتی از اینکه به مزهای ما نزدیک شوند نیز وحشت دارند .

این مسئول تاکید کرد: امنیت پایدار امروز کشور مرهون رشادت ها، ایثارگری های و دلیرمردی های شهدا ، جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که با از جان گذشتگی خود حماسه بزرگ دفاع مقدس را آفریدند و اقتدار و صلابت را برای جمهوری اسلامی را به وجود آوردند و با خون خود خط ایستادگی و مقاومت را ترسیم کردند .

برزگر افزود : رهبری معظم انقلاب همواره بر آمادگی نظامی نیروهای مسلح تاکید داشته و در دیدار اخیر خود با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ایجاد امنیت پایدار برای کشور را مساله اول کشور دانستند و بر آمادگی هر چه بیشتر نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان تاکید ورزیدند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم به پاسداشت خون شهدا و رشادت های بی نظیر رزمندگان 8 سال دفاع مقدس برای تقویت نیروهای مسلح قدم برداریم و  درباره هر گونه اظهار نظر و جوسازی تبلیغاتی که موجب تضعیف نیروهای مسلح شود ایستادگی کنیم تا دشمنان ما حتی جرات نکنند که به نظام و انقلاب تهدیدی داشته باشند .

وی در پایان گفت : نمایش مقتدرانه امروز نیروهای مسلح در سراسر کشور پیامی بزرگ برای دشمنان نظام اسلامی است تا بدانند هر یک از بسیجیان ، نیروهای نظامی ارتش ، سپاه و نیروهای انتظامی در بالاترین سطح آمادگی خود قرار داشته و هر نوع تهدیدی از سوی دشمن ، پاسخی پشیمان کننده خواهد داشت .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها