بوشهرـ فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر ولایت‌پذیری را دلیل اصلی موفقیت و پیروزی در جنگ دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با وحدت و ولایت‌پذیری در مقابل دشمن مقاومت کرد تا پیروز شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۵۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرهنگ  میرزا احمدی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یاداور رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان است و گرامیداشت این ایام موجب زنده نگهداشتن و پویایی انقلاب  اسلامی و حفظ قدرت دفاعی ایران اسلامی می شود.

وی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نگه داشتن حرمت خانواده‌های آنان وظیفه‌ای همه مسئولان است.

احمدی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی‌های آن‌ها هستیم، تصریح کرد: ایثار و فداکاری شهدا با هیچ اقدامی قابل جبران نیست.

وی ولایت‌پذیری را دلیل اصلی موفقیت و پیروزی در جنگ دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با وحدت  و ولایت‌پذیری در مقابل دشمن  مقاومت کرد تا پیروز شد.

 احمدی گفت: رژیم بعثی  و استکبار جهانی در جنگ 8 ساله بدنبال حذف اسلام بود و از نقشه های مختلفی استفاده می کرد که با رشادت های  رزمندگان اسلام این توطئه ها دفع شد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: مادامی که در کنار ولایت باشیم دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

احمدی گفت: اینکه ما امروز شاهد هستیم کشور در زمینه‌های علمی با پیشرفت روبه‌رو است به این دلیل است که در هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از انقلاب کمبودهای زیادی وجود داشت و با خلاقیت جوانان و متخصصان داخلی، این کمبودها مرتفع و به تکنولوژی آن دست پیدا کردیم.

انهای خبر./
ارسال نظرات