بوشهرـ فرمانده حوزه نجف اشرف آبدان گفت: ملت بزرگ ایران در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جانانه ایستادند.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۴۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از دیر، اکبر ناطقی مطلق صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهدا است اظهار داشت: اکنون وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدای والامقام و آزادگان سرافراز و جانبازان راگرامی بداریم.

وی گفت: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و دفاع همه جانبه است و ما خون بسیاری دادیم تا به آن آرمان که مورد نظر داشتیم برسیم و در حال حاضر آرامش را که در کشور داریم و مدیون همان خون شهدا هستیم.

ناطقی مطلق گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس  باهدف حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری برگزار می شود.

فرمانده حوزه نجف اشرف آبدان افزود: دیدار بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، برگزاری یادواره شهید آبروی محله و همچنین برگزاری محفل بزرگ فرهنگی، هنری شب شعر خاطره‌ها از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش آبدان است.

 ناطقی مطلق تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس ما باید به گوش دشمنان برسانیم که مردم ایران قصد حمله و تجاوز به هیچ کشوری را ندارد ولی در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ذره‌ای از حق خودشان پایمال شود.

وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس نه تنها در مقابل یک کشور بلکه در مقابل همه ابرقدرت‌های دنیا ایستادند و دلیل پیروزی ملت ایران داشتن  روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بوده است.

انتهای پیام./
ارسال نظرات