امام جمعه موقت ایوان گفت: دفاع مقدس سند غیرت، مردانگی و ولایتمداری ملت ایران است، امروز اگر دشمن از ما حساب می برد، اگر ملت ایران برای مظلومان افتخار است؛ از برکت خون شهیدان مظلوم ماست.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی احمدیان امام جمعه موقت ایوان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : دفاع مقدس سند غیرت، مردانگی و ولایتمداری ملت ایران است، امروز اگر دشمن از ما حساب می برد، اگر ملت ایران برای مظلومان افتخار است؛ از برکت خون شهیدان مظلوم ماست.افتخار ما این است که مدال نوکری علی(ع) بر سینه داریم و در زیر لوای ولایت زنده ایم. افتخار ما این است که به دنیا ثابت کردیم که عاشورا یک بار در تاریخ اتفاق افتاد و غربت و اسارت اهل بیت یکبار بود. برای ما هر روز کربلاست؛ جهاد هنوز تمام نشده است؛ اگر کربلائی واقع شود، تمام استکبار خواهد سوخت.

حجت الاسلام والمسلمین احمدیان افزود: ثواب شهدای مدافع حرم ما کمتر از حر و زهیر نیست. دشمن هنوز نفهمیده است که ما در این جنگ و دفاع مقدس چگونه دست خالی پیروز شدیم؛ در دفاع مقدس شهدای ما وصل بودند و دشمن این را نفهمید.گاهی افراد ساده لوح ابراز می کنند که ما در مملکت به نیروی نظامی احتیاجینداریم؛ این ساده لوحی است. ما باید برای اقتدار نظام از تمام توانمان استفاده کنیم.

امام جمعه موقت ایوان در پاسخبه این سخنان اخیر اظهار کرد: قرآن به صراحت پاسخ داده است که در مقابل دشمن با تمام توان بایستید. نفس کشیدن های شماو حرف زدنتان مدیون خون شهداست.اگر شهداء نبودند جرأت می کردید این حرفها را بزنید؟ آبروی امروز ما مدیون خون شهداست. البته در تمام عصرها ابوموسی هائی هستند؛اما ابوموسی های زمان ما بدانند که معاویه زمان ما معاویه خنگ و احمقی است؛ چون علی زمان ما قدرتمند و محبوب دلهاست، ابوموسی های ساده لوح زمان گاهی حرفهائی می زنند که خیانت به خون شهداء و انقلاب است.

حجت الاسلام احمدیان همچنین به دیدار پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: همانطوری که رهبری معظم فرمودند: اقتدار نظامی و تهاجمی را باید افزایش داد. چیزی که موجب جلوگیری از هجمه دشمن شده است اقتدار نظامی ماست نه دیپلماسی و مذاکره با غرب. حرفهائی که دشمن در پسابرجام می زند اوج ذلت آنهاست.

حجت الاسلام احمدیان همچنین موضع رئیس جمهور در مورد سوریه و اظهار بدعهدی های غرب در برجام را ستود.

امام جمعه موقت ایوان در پایان سخنانش تأکید کرد: اگر فرمایشات ولایت عملی شود، ایران اسلامی به عزت خواهد رسید. ولایت تداعی گر موسی برای کلیمیان، عیسی برای مسیحیان و علی(ع) برای شیعه است.


ارسال نظرات