دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دست هنرمندان عرصه مقاومت را می‌بوسیم که در میان هیاهوی بین‌المللی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند و حمایت، حمایت‌کنندگان میلیاردی صهیونیست را پس می‌زنند.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آئین افتتاحیه جشنواره مقاومت، گفت: امروز یاد شهدای آزادی و عدالت و مظلومیت در کربلای بزرگ جهان را قدر می‌دانیم و تقاضای صبر و استمرار در راه خونین شهدا را داریم. زندگی محل تولد آدم و شیطان است ما به دنیا می‌آئیم و زندگی گهواره ماست اما شیطان با همه ابزار سعی می‌کند ما را از مسیر زندگی و آدم شدن و انسان شدن منصرف کند. انسان مانند بذری است که به شکوفایی می‌رسد و شیطان با همه توان درصدد است شکوفایی انسان را مانع شود. انسان در مقاومت شکل می‌گیرد. همه دوره‌های زندگی بشر اینگونه بوده امروز وقتی به صحنه عالم نگاه می‌کنیم، این مبارزه شیطان و انسان را در اوج خود می‌بینیم.مبارزه‌ای که از 70 سال پیش در قلب جهان اسلام طراحی شد و بسیاری از کشورها را در بر گرفت. 

گفت:‌ امروز تنها فلسطین مبارزه نمی‌کند،‌ سوریه، عراق، بحرین و یمن همچنین مکه و منا هم فلسطین شده است. آل‌سعود شرایطی را فراهم کرده تا در جهان اسلام شاهد این نوع وحشی‌گری شیطانی باشیم. رسانه‌های مدعی حقوق بشر حقوق انسان‌ها را له می‌کنند و با انواع هنرهای شیطانی نورانیت مقاومت را تاریک می‌کنند. مقاومت تنها در صحنه رزم نیست، مقاومت نیاز به عشق و قلم دارد. قلمی که در آن جوشش است تا بتواند افکار عمومی را از تردیدها و تسلیم‌ها پاک کند. هیچ ابزاری بهتر از هنر نیست که این تردیدها را پاک کند. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: مدافعان حقوق بشر وقتی دیدند ایران در روح ملت‌های منطقه نفوذ کرده است و نقشه از نیل تا فرات عملیاتی نمی‌شود، شروع به فلسطین‌سازی کردند تا ناامنی، بمباران، توطئه را در قلب جهان اسلام به وجود آورند و مسلمان‌ها را از ایجاد تمدن مجدد مانع شوند و کانون ناامنی را در قلب جهان اسلام قرار دادند. وقتی جیش‌النصره نتوانست موفق شود داعش را ایجاد کرده و امروز که داعش ضعیف شده وهابیت را به صحنه آوردند. سعی می‌کنند از هر ابزاری حتی اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کنند. 

وی در خاتمه تأکید کرد: دست هنرمندان عرصه مقاومت را می‌بوسیم که در میان هیاهوی بین‌المللی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند و حمایت، حمایت‌کنندگان میلیاردی صهیونیست را پس می‌زنند. دست و قلمی را می‌بوسیم که با کمبود امکانات به ثبت مقاومت می‌پردازد و فریب طلسم‌های فرعونی را نمی‌خورند. هنرمندانی که به کف زدن‌ها توجه نمی‌کنند، امروز روزگاری است که باید مقاومت کرد و من مطمئنم هنرمندانی که مقهور کف زدن‌ها شده‌اند نیز به این نتیجه می‌رسند که اشتباه کردند مقاومت گهواره زندگی بشری است و امیدواریم شاهد شکست کامل شیطان باشیم.

ارسال نظرات