خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا غدیر را حلقه وصل و تقرب مذاهب معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در  گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با بیان اینکه عید غدیر در بین مناسبت های مذهبی به عنوان بزرگ ترین عید اسلامی است گفت: غدیر مهم ترین واقع تاریخی عالم خلقت است و مسئله اصلی در آن امامت و ولایت است.
وی ادامه داد: از آنجا که عبودیت به عنوان فلسفه خلقت در قرآن کریم عنوان شده است بهترین و کامل ترین روش عبودیت باید در کامل ترین دین الهی یعنی اسلام باشد و از روز غدیر خم در قرآن کریم به عنوان اکمال دین و اتمام نعمت نام برده شده است، لذا می توان از مجموع این آیات به اهمیت غدیر پی برد.
رحیمی تنها راه سعادت دنیوی و اخروی را تمسک به ولایت اهل بیت و خصوصا امیرالمومنین به عنوان وصی پیامبر (ص) برشمرد و افزود: اندیشمندان شیعه و سنی در کتب معتبر خود از واقعه غدیر یاد کرده اند و اگر تعصبات اشتباه و نابجای برخی نویسندگان و تاریخ نگاران نبود امروز دنیای اسلام دچار این تشتت نمی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه نیاز به وحدت در بین فرق اسلامی امروز بیش از پیش احساس می‌شود ابراز کرد: این وحدت و تقرب مذاهب می تواند با محوریت غدیر که مورد اعتراف همه صاحب نظران و متفکران اسلامی است تحقق یابد.
2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها