حجت الاسلام ناطقی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران آرامش وامنیت پیدا کرده است به طبع آن پیشرفت، عمران وآبادی را در سراسر کشور هم گسترش داده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام  ناطقی امام جمعه شهرستان هشتگرد   در خطبه دوم نماز جمعه پس از حمد و ثنای الهی و دعوت مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: هفتم مهر ماه 1360 در سانحه ای هوایی که دست منافقین کوردل و ستون پنجم و مزدور استکبار، آمریکا و اسرائیل در کار بود، سرداران  رشید اسلام؛ فلاحی ، فکوری، نامجو، کلاهدوز، جهان آرا بعد از آن پیروزی عظیم و بزرگ با دستان پر به تهران می آمدند که بین زمین و آسمان به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه شهرستان هشتگرد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز افزود: 31 شهریور سال 59 به دستور مستقیم و با برنامه ریزی مستقیم آمریکا و هم پیمانانش، صدام افلقی ماموریت پیدا کرد تا به ایران حمله کند، می گفتند ارتش ایران درهم ریخته است، سپاه نیز نظمی نگرفته است، لذا آن وضعیت را بهترین موقعیت دیدند تا از زمین و دریا و هوا به ایران حمله کنند، در آن وضعیت این مملکت نیروی نظامی و ارتش قوی و برنامه ریزی نداشت و همه چیز تازه شروع شده بود در همین زمان صدام مصاحبه کرد و گفت: سه روزه من خوزستان را می گیرم و روز هفتم در تهران هستم ولی در همان آغازین روزهای جنگ و در مرحله اول، دنیا فهمید که صدام شکست خورده است.

حجت الاسلام ناطقی افزود: در اثر بی کفایتی دولت های جهان اسلام، همیشه این کشورها مورد تاخت و تاز قدرتهای زورگو در راس آنها آمریکا بوده اند لذا در سال 2001 میلادی ، آمریکا به کشور مظلوم افغانستان حمله کرد. به بهانه مبارزه با تروریسم به عراق حمله کردند و زیرساخت های آن کشور را هدف گرفت که همچنان درگیر است، به بهانه سلاح اتمی به لیبی حمله کرد و به یمن به صورت نیابتی، توسط آل سعود، این شجره ملعونه خبیثه حمله کردند، به سوریه نیز حمله کردند، در مصر انقلابی صورت گرفت اما نتوانستند این انقلاب را نگه دارند و مجدداً آمریکا با تمام توان وارد شد، علت این همه مسائل و مشکلات چیست؟  نبود رهبری شجاع و آگاه و دولتهایی مقتدر و مستقل که از سمت ملت و مردم حمایت شوند، سبب شد استکبار عالمی با چشم طمع به جهان اسلام بنگرد .

امام جمعه شهرستان هشتگرد عنوان کرد: نکته ای که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آن تاکید داشتند، بالابردن قدرت دفاعی کشور است، اگر قدرت دفاعی کشور بالا رود، دشمن طمع نمی کند و کشور و مردم در امنیت و آرامش خواهد بود، لذا وقتی کشوری امنیت و آرامش داشته باشد، پیشرفت های علمی، عمران و آبادی در مجموعه کشور همسو با جهان رشد می کند .

وی تصریح کرد: دشمن نامرد و غدّار است، وقتی به ایران حمله کرد که دید این کشور ناتوان است و نمی تواند ایستادگی کند، غافل از اینکه نمی دانست شیرمردان و صاحبان شرف و ایمان همچون پولاد و کوه ، این مملکت را قوی و نیرومند نگه داشته و پیشانی بند ذلت بر پیشانی دشمن قرار خواهند داد آنچه این ملت را چون کوه استوار نگه داشت، ایمان اوست.

خطیب نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به پاسخی که رهبر فرزانه انقلاب، سالهای گذشته در تهدید اسرائیل فرمودند، تاکید کرد: اگر ایران اسلامی همچون سایر کشورها از نظر قدرت نظامی ضعیف باشد، دشمن نیز جرات حمله خواهد داشت اما چرا این جرات را ندارد؟ زیرا میداند ایران قدرتمند است لذا رهبر فرزانه انقلاب، سالهای گذشته در پاسخ تهدید اسرائیل فرمود: کوچکترین حرکتی از سمت اسرائیل صورت گیرد تلاویو و حیفا با خاک یکسان می شود دیگر جرات نکردند حرکتی کنند.

حجت الاسلام  ناطقی با اشاره به فاجعه کشته شدن و به شهادت رسیدن 500 نفر از حجاج ایرانی در منا و کعبه، خاطر نشان کرد: سال گذشته عربستان از بازگرداندن جنازه های این حجاج به کشورهایشان که تعداد آنها مجموعا به 7 هزار نفر می رسید، خودداری می کرد ولی پس از گذشت لحظاتی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در پایگاه نظامی نوشهر در جمع فرماندهان نظامی، طولی نکشید که با بازگرداندن این شهدا به کشور موافقت کردند زیرا می دانند ایران، کشوری قدرتمند است، پس تقویت بیش از پیش قدرت دفاعی و نظامی کشور لازم است.

عطیه قمی

ارسال نظرات