خبرگزاری بسیج: اولین شورای CBR شهرستان ملارد در سال 95 به همت اداره بهزیستی در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اولین شورای CBR شهرستان ملارد با حضور امیر یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری، مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای CBR مهری سادات شاهچراغی معاون توانبخشی، کارشناس CBR و جمعی از دهیاران، تسهیلگران فعال و خیرین در محل فرمانداری شهرستان ملارد برگزار شد.

امیر یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد به اهمیت جامعه هدف اشاره کرد و گفت: شوراها و دهیاران باید وضعیت جسمی، روحی و شرایط اقتصادی معلولین ساکن در روستاهای دور افتاده که از امکانات کمتری برخوردار هستند را مورد بررسی و رسیدگی بیشتر قرار دهند.

مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای CBR توضیح جامعه با اشاره به تعداد افراد شناسایی شده توسط حوزه CBR بهزیستی شهرستان ملارد و شرایط معیشتی و مشکلات آنها گفت: یکی از مشکلات بزرگ این افراد دریافت مجوز ساخت مسکن برای معلولین است.

وی از شوراها و دهیاران خواست در راستای ارائه خدمات بهترجهت مرتفع شدن این گونه مشکلات برای جامعه هدف با تسهیلگران محلی همکاری لازم را داشته باشند و متذکر شد: به منظور جذب مشارکتهای مردمی و خیرین جهت کمک به بهبود وضعیت جامعه هدف در روستاها صندوق شورای CBR تشکیل شود.

شایان ذکر است:  حاضرین در شورای CBR شهرستان ملارد ضمن قول مساعدت و همکاری با تسهیلگران آمادگی خود را در تشکیل صندوق شورای CBR اعلام کردند همچنین مقرر شد آمار دقیقی از تعداد معلولین هر روستا برای حمایت مسئولین و خیرین در اختیار فرمانداری شهرستان قرار گیرد.  
ارسال نظرات