خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی گفت: اگر مقتدر نباشیم باید تابع آمریکایی ها و منافع نامشروع آن ها باشیم و اگر نبود تریبون نماز جمعه، بعضی ها کشور را دو دستی تقدیم آمریکایی ها کرده بودند.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۵۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازنطنزنا، امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آمریکایی ها قانون جنگل را برقرار کرده اند و امروز اگر مقتدر نباشیم و عامل دفاعی را از ما بگیرند باید تابع آمریکایی ها و منافع نامشروع آن ها باشیم و اگر نبود تریبون نماز جمعه بعضی ها کشور را دو دستی تقدیم آمریکایی ها کرده بودند.

حجت الاسلام روح الله امینی افزود: عده ای معتقدند ما جز اسرائیل دشمن دیگری در جهان نداریم، اینان بدانند که آمریکا در راس همه دشمنان ما است و ملت ایران نیز تا حصول پیروزی نهایی دست از مبارزه با آن بر نمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا جز لو رفتن اطلاعات آشکار و پنهان نتیجه ای دربرنخواهد داشت، تصریح کرد: عده ای می خواهند ابهت شکسته آمریکا را ترمیم کرده و ابهت دروغین به آن ها ببخشند، این ها بدانند که در صورت پا گذاشتن روی ارزش ها با مردم روبرو خواهند شد.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به واقعه شکست حصر آبادان در سال ۶۰، بیان کرد: این اولین عملیات مشترک سپاه و ارتش بود که نتیجه آن ناشی از شناخت و رهبری حکیمانه و صحیح امام خمینی (ره) و شجاعت نیروها بود.

وی با اشاره به روز تکریم بازنشستگان، گفت: امروز بازنشستگان به عنوان اسناد سعادت جامعه مطرح هستند و باید همواره آن ها را مورد تکریم قرار داد و از تجربه های آنان استفاده کرد.

حجت الاسلام امینی فصل بازگشایی مدارس را به تمام فعالان عرصه آموزش و پرورش تبریک گفت و از مسوولان و فعالان حوزه آموزش و پرورش خواست تا در تربیت نسلی آگاه که میراث دار نظام اسلامی باشند بکوشند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایثار مدافعان حرم در سوریه، عراق و لبنان در سایه اقتدار نیروهای مدافع نظام باعث شده است که ما امروز امنیت کامل داشته باشیم.

وی با انتقاد از کسانی که برجام را عامل امنیت معرفی می کنند، تاکید کرد: مردم، رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و نیروها مسلح است سه رکن اصلی ایجاد یک امنیت کامل در کشور هستند و برجام در این مورد هیچ نقشی نداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها