فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد گفت:فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نهادینه شده و امروز نیز با همین فرهنگ است که تواستیم خیلی از جبهه را فتح کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۴۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد گفت:فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نهادینه شده و امروز نیز با همین فرهنگ است که تواستیم خیلی از جبهه را فتح کنیم. امروز نیز تنها این فرهنگ است که می‌تواند در رویارویی با دشمنان ما را به پیروزی برساند.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ملارد، محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ملارد بود.

رضایی با اشاره به هفته دفاع مقدس و سال‌ها رشادت و دلاوری مردم ایران اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس دوران درخشانی برای ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: در سال ۱۳۵۹ در حالی که انقلاب نوپای جمهوری اسلامی هنوز ساختار خود را به صورت کامل به دست نیاورده بود و در زمانی که کشور درگیر غائله‌های داخلی و مسائل سیاسی بود صدام با محاسبات خود  و در خیال خود با زعم آن که در ایران ارتشی وجود ندارد به ایران حمله نمود. اگر چه شعار صدام ملعون فتح تهران در چند روز بود اما پس از ۳۴ روز تنها توانست قسمتی از خرمشهر را تصرف کند و با مقاومت جانانه و دلیرانه مردم ایران به خصوص مردم شجاع خرمشهر مواجه شد و نتوانست پیش از آن پیشروی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد اذعان کرد: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با توکل بر خدا در مقابل همه زورگویان ایستادند و شعار نه غربی و نه شرقی را سرمشق خود قرار دادند و با ایستادگی و مقامت علیه دشمنان کاری کردند که تا به امروز بعد از ۲۷ سال پس از پایان جنگ، دوران دفاع مقدس در همه جا به بزرگی یاد می‌شود.
وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی اذعان کرد: هشت سال دفاع مقدس و جنگ دربرابر دشمنان انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای ما به همراه داشت جنگی به فرموده مقام معظم رهبری بمانند یک گنجینه است و ما می‌توانیم از این گنجینه در ابعاد گوناگون و در حال حاضر و آینده استفاده کنیم.
ارسال نظرات