فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: مدیریت جهادی و تفکر بسیجی دستاوردهای عظیمی از دوران دفاع مقدس است
کد خبر: ۸۷۵۰۰۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دوران دفاع مقدس و حماسه ملت ایران در آن برهه از تاریخ گفت: دوران دفاع مقدس يكى از مقاطع فراموش‌نشدنى و بى‌نظير تاريخ ايران و خود يك مقطع تاريخى بسيار مهم است.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با مقاومت جانانه و دفاع همه جانبه در مقابل رژیم جنایتکار بعث عراق تمام قد ایستادند و از تمامیت ارضی و از استقلال، آزادی و شرافت ملت ایران دفاع کردند.

سرهنگ دوم پاسدار عسگری با اشاره به روحیه ایثار و شهادت ملت ایران گفت: شهادت‌طلبى يكى از ارزش‌هايى است كه رزمندگان اسلام با تكيه بر آن توانستند پيروزى‌هاى بزرگى را براى جبهه حق به ارمغان آورند؛ رزمندگان اسلام از آن‌جا كه دفاع در برابر تهاجم بعثيان را مقدس مى‌دانستند و كشته شدن در اين‌راه را براى خود، مرگى سعادت‌آفرين و افتخارآميز ارزيابى مى‌كردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: حال پس از گدشت چند دهه از پایان جنگ تحمیلی ما شاهد آن هستیم که دشمنان نیز به حقانیت رزمندگان در آن سالها اذعان دارند و دلیل شکست خود را چه در دوران جنگ هشت ساله و چه در تقابل با قدرت نرم جمهوری اسلامی همین قرارگرفتن ایران اسلامی در جبهه حق میدانند.

وی فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: ماندگاری این دو فرهنگ همواره ضامن بقای جمهوری اسلامی است؛ در دوران دفاع مقدس با تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و اقتصادمقاومتی در مقابل دشمن ایستادیم و این درس بزرگی است و امروز در مقام عمل باید کار کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار عسگری در ادامه یادآور شد: آرمان استکبارستیزی و داشتن وحدت اسلامی از ویژگی‌های معتقدین به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در ایران اسلامی در قالب ارتش قهرمان، سپاه و بسیج سلحشور، مرزبانی و سبزپوشان انتظامی در هر لباسی مدافع ارزش‌های اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات