همایش پیاده روی امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم رضوانشهر از سپاه ناحیه این شهرستان تا مزار شهدای گمنام در پارک کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح روز جمعه جمع کثیری از مردم شهید پرور رضوانشهر به همراه مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی پیاده روی بزرگ خانوادگی را برگزار کردند.

این مراسم که از سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد تا مزار شهدای گمنام ادامه داشت و در پایان حاضرین با فاتحه خوانی و گلباران مزار شهدای گمنام نام و یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در پایان همایش بزرگ پیاده روی رضوانشهر به شرکت کنندگان به قید قرعه یکدستگاه دوچرخه ، جوایزی از جمله ۱۵ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی از طرف بانک سپه، ۱۰ دست گرمکن ورزشی از طرف اداره ورزش و جوانان و یک دستگاه دوچرخه از طرف شهرداری اهدا شد.

این همایش بزرگ پیاده‌روی که با استقبال خوب مردم رضوانشهر و مسئولان شهرستانی همراه بود، از ساعت هشت صبح  از سپاه ناحیه رضوانشهر آغاز شد.

همایش پیاده روی خانوادگی در رضوانشهر برگزار شدهمایش پیاده روی خانوادگی در رضوانشهر برگزار شدهمایش پیاده روی خانوادگی در رضوانشهر برگزار شد

ارسال نظرات