امیر موسوی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران:
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر دشمنان با اطلاعات غلط بخواهند شانس خود را بیازمایند پاسخی غیرمنتظره‌تر از آنچه که دیده‌اند دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق و بیان این سوال که چرا جنگ برما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدید کننده و تسریع کننده داشت.

وی افزود: علت اصلی ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود. چرا که انقلاب اسلامی با ماهیت الگوسازی، ‌آرمانگرایی و عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود و نظام استکبار نیز به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت خواهی خود را از دست رفته دیده بود و لذا در تقابل انقلاب اسلامی برآمد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: علت تسریع کننده این جنگ نیز این بود که اردوی استکبار طی برآورد غلط و اشتباه خود انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود و به این واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران واداشتند.

امیر موسوی گفت: نظام وحشی سلطه، وقتی ملتی را فاقد قدرت دفاعی ببیند براثر طبیعت تجاوزگونه خود به او حمله خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که امروز دشمنان انقلاب دزدترین راهزنان عالم هستند و به دنبال تضعیف قدرت دفاعی و توقف رشد دفاعی کشور هستند، خاطرنشان کرد: اما علی‌رغم میل آنها و با تکیه بر جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز برقدرت تهاجمی و دفاعی خود خواهد افزود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری این مطلب که ایران در جنگ هشت ساله در برابر قدرت‌های ظاهری آن روز از شرق و غرب قرار گرفته بود، تصریح کرد: دفاع هشت ساله این درس را به ما و همه دنیا داد که یک ملت با تکیه بر ایمان خدا و ایستادگی برسر آرمان‌های بزرگ به هدف مقدس خود خواهد رسید حتی در این راه اگر در برابر او تمام قدرت‌های دنیا با همه هیمنه و امکاناتی که داشته باشند بایستند، مانند خانه عنکبوت فروخواهند ریخت.

امیر موسوی ادامه داد: درس دفاع مقدس برای آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و شجره ملعونه سعودی این است که اگر بار دیگر با اطلاعات غلط بخواهند شانس خود را بیازمایند پاسخی غیرمنتظره‌تر از آنچه تاکنون دیده‌اند دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران امروز مجهز‌تر، آماده‌تر و مصمم‌تر از هر زمانی هستند و دشمنان این انقلاب ملت خود را فریب ندهند و جان و مال آنان را نابود نکنند. چرا که اینجا ایران خواستگاه انقلاب و کشور ولایت و امامت است، این ملت درس آموخته دفاع مقدس هستند و عزت مومنانه خود را با هیچ چیزی تعویض نخواهند کرد.

ارسال نظرات