خبرهای داغ:
شهردار قم در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت:‌ با وجود گذشت بیش از 35 سال از این حماسه بزرگ، نه تنها یاد و خاطره شهدا در دل‌ها زنده است، بلکه ایثارگران و جانبازان جلوه و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام مرتضی سقائیان نژاد آمده است: دوران دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها و رشادت‌های جوانان و جان بر کفان این مرز و بوم برای دفاع از کیان و ارزش‌های نظام اسلامی است. ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌هایی که برایش انقلاب کرده بودند، در مقابل دشمنان بعثی از هیچ چیزی دریغ نکردند.

در ادامه این پیام اضافه شده است: 31 شهریورماه سرآغاز حماسه‌ای شکوهمند است که ملت ایران برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی خود خلق کردند و حتی اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک میهن را غصب کند. به همین دلیل است که هنوز با گذشت بیش از 35 سال از این حماسه بزرگ، نه تنها یاد و خاطره شهدا در دل‌ها زنده است، بلکه ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس نیز جلوه و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند.

در این پیام افزوده شده است: غرور ملی ملت بزرگ ایران در برابر هجوم وحشیانه دشمن تا بن دندان مسلح با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) همچنان جلوه‌هایی از حماسه را در این خطه نمایان می‌سازد، بدون تردید این دوران باشکوه پر از غرور، حماسه و رشادت و دلاوری یکی از برجسته‌ترین افتخارات در دفتر خاطرات نظام شکوهمند اسلامی است.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف و ولایتمدار قم تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش ملت ایران را خواستارم.
ارسال نظرات