خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه آمریکایی‌ها به اسم مبارزه با داعش لشکر سوریه را مورد هدف قرار می‌دهند، گفت: حدومرز ما اسلام و اهل‌بیت(ع) است و هرکجا احساس کنیم خدشه‌ای به آن‌ها وارد می‌شود ورود پیدا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۶۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار دانشجویان افسری علویون دانشگاه امام حسین(ع) و رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تیپ فاطمیون لشکری شجاع، دلیر و جان‌برکف است و باید به خاطر پیروزی‌ها و افتخارآفرینی آن‌ها در مقابل دشمنان اسلام به آن‌ها تبریک گرفت.

وی بابیان اینکه اگر مدافعین حرم نبودند دشمن بر مناطق مهمی از جهان اسلام تاکنون مسلط شده بود، خاطرنشان کرد: در صحبتی که چند وقت پیش با فرماندهان سپاه در این زمینه داشتم آن‌ها هم بر نقش مهم تیپ فاطمیون و ترس دشمنان از آنان تأکید داشتند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم درباره پاداش مجاهدت درراه خدا تصریح کرد: جان و مالی که خداوند خودش داده خودش هم خریدار آن است و برای مجاهدت درراه خدا، پروردگار پاداش بهشت جاودان را در نظر گرفته است.

وی گفت: در بخش‌های پایانی زیارت عاشورا آرزو می‌شود که‌ ای کاش ما هم در راه اهل‌بیت(ع) و مانند شهدای کربلا شهید شویم و آن‌هایی که آرزو داشتند مانند شهدای کربلا باشند امروز دفاع از حق مانند شهید شدن در رکاب اهل‌بیت(ع) به‌حساب می‌آید.

آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد: ما حدومرزی نمی‌شناسیم و حدومرز ما اسلام و اهل‌بیت(ع)  است و هرکجا احساس کنیم خدشه‌ای به آن‌ها وارد می‌شود ورود می‌کنیم.

وی بابیان اینکه صحنه‌های جنگ تحمیلی به ایران در حال تکرار است، افزود: زمانی جنگ تمام دنیا با ایران بود و امروز به سوریه، عراق و یمن رسیده و به اسم مبارزه با داعش آمریکا لشکر سوریه را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: جنگ احزابی که در تاریخ به آن اشاره‌ شده در حال تکرار است، روزی در ایران و امروز در سوریه و یمن این اتفاق می‌افتد و خوش به حال کسی که این فرصت بهترین بهره را می‌برد.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: تصور دشمنان این بود که چند روزی خواهد گذشت و بشار اسد سقوط می‌کند و بعد از آن لبنان، ایران و افغانستان را تصرف می‌کنند که مجاهدت‌های شما نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها