خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم فرهنگ لازم و حاکم بر اقتصاد مقاومتی را همان فرهنگ حاکم در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
فرهنگ دفاع مقدس راهگشای اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر طیبی نژاد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به دو دفاع سرزمینی و اقتصادی در کشور اظهار کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی همواره در حال دفاع بوده و یک روز مقاومت نظامی، یک روز مقاومت فرهنگی و امروز مقاومت اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تشریح میدان جنگهای استکبار برضد ملت ایران گفت: هدف دشمن از تغییر میدان‌های جنگ عدم توانایی در به زانو درآوردن ملت ایران و از سوی دیگر آرزو برای وابسته کردن کشور به خود در حوزه‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به خط مسیر تعیین شده توسط رهبر انقلاب و سیاستهای دولت یازدهم افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند و دولت برای عملیاتی کردن آن تلاش می‌کند بدان معناست که حرکت کشور و دولت در مسیر خواست رهبری است که در نهایت ایشان نسبت به آینده کشور خوشبین هستند.

وی تلاش سربازان و فرماندهان اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید و صنعت را همچون جنگیدن در عرضه نظامی دانست و بیان کرد: همان گونه که رسانه‌ها و صاحبان خطابه و نفوذ معنوی در بین مردم در زمان جنگ ملت را برای حضور در جبهه‌ها تشویق و از رزمندگان حمایت می‌کردند امروز این سربازان اقتصاد مقاومتی به همان حمایت‌ها و اقدامات نیازمند هستند.

طیبی‌نژاد شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی و صنعتی را پیاده نظام جبهه مقاومت اقتصادی کشور معرفی کرد و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان پیشقراولان عرصه صنعت درهای خدمات خود به تولید و صنعت را بیش از گذشته و پیش از سایرین باز کردیم و انتظار داریم سایر دستگاه‌های خدمت رسان به‌دور از بخشی و دستگاه نگری به کمک و یاری خادمان صنعت بیایند.
ارسال نظرات