رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در آخرین روز از تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم در دو هفته آخر شهریور ماه، حجم زیادی از مسافران در جاده‌ها و محورهای برون‌شهری استان البرز تردد کردند و میزان عبور و مرور خودرو در این روزها، بسیار زیاد بود.

وی افزود: بسیاری از شهروندان استان‌های تهران و البرز در این مدت از آخرین روزهای تعطیلات و پیش از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برای مسافرت استفاده کرده و به همین دلیل شاهد حجم زیادی از تردد در محورهای برون‌شهری استان البرز بودیم.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: با وجود آنکه فصل تابستان روز چهارشنبه به پایان رسیده، اما به دلیل تقارن با روزهای پایانی هفته، مردم از این مدت نیز برای مسافرت استفاده کردند.

اکبری گفت: به عنوان نمونه عصر روز چهارشنبه بر اساس گزارش ماموران پلیس راه، ترافیک سنگینی در اکثر محورهای استان البرز به ویژه آزادراه تهران – کرج و جاده چالوس را شاهد بودیم که نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از مردم این دو استان از این مسیرها برای سفر به استان‌های شمالی استفاده کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه اکثر شهروندان می‌خواهند در نخستین روز از مهرماه در محل سکونت خود حضور داشته و فرزندان را راهی مدارس و دانشگاه‌ها کنند، به طور قطع امروز جمعه دوم مهرماه با حجم سنگین ترافیک در آزادراه‌ها و جاده‌های استان البرز روبه‌رو خواهیم بود.

وی بیان داشت: به همین دلیل پلیس راه کل کشور تمهیدات لازم برای کنترل ترافیک، نظارت بر عملکرد رانندگان و تسهیل در بازگشت مسافران و تخلیه بار ترافیکی را در دستور کار خود داده است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس و طبق دستورالعمل پلیس، محور کرج – چالوس بعد از ظهر امروز برای ساعاتی به صورت موقت یک طرفه می‌شود.

اکبری ادامه داد: ماموران پلیس راه استان البرز از تردد تمام خودروها از ساعت 15 امروز دوم مهر ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه در مسیر کرج به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

وی اظهار داشت: همچنین تردد خودروها از ساعت 18 امروز تا ساعت یک بامداد از مرزن‌آباد به سمت میدان امیرکبیر واقع در شهرستان کرج یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری در پایان گفت: به طور قطع مشاهده تداوم بار ترافیکی، این ساعت قابل تمدید است و در صورت تمدید زمان یک طرفه شدن جاده چالوس اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام می‌شود.

ارسال نظرات