خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:شهیدان معلمان تاریخ بشریت هستند که با ایثار ، فداکاری و شهادت طلبی آزادگی و ظلم ستیزی را به تمام دنیا صادر نمودند.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۹۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، مراسم یادواره شهدا و ۱۲زنان شهیده هندیجان پنج شنبه شب با حضور سرکار خانم ها دشتی مادر سه شهید عبدالعلی ،علی ومحمود بهروزی و شاعر و نویسنده کتاب شهدا مریم رمضانی از زیدون بهبهان ،فرمانده و پرسنل ناحیه سپاه ،فرمانده وپرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع)،رییس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران ،رییس سازمان تبلیغات اسلامی وجانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و حوزه شهید مزارعی و بسیجیان خواهر وبرادر و خانواده های معظم شهدا با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران و ناحیه سپاه هندیجان در سالن همایش خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هندیجان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمدرشید جعفری در این یادواره شهدا اظهار کرد:در دوران ۸سال دفاع مقدس زنان نقش تأثیر گذاری در جبهه ها داشتند که از مهمترین کارها تشویق همسران وفرزندان در اعزام به جبهه بود.

وی افزود:زنان شهیده به معنای واقعی درس پیروی از ولایت و از خودگذشتگی به همه ماها آموختند.

وی با بیان تربیت انقلابی فرزندان گفت :مادران به فرزندان خود تربیت انقلابی آموختند و برای جهاد در راه خدا آماده می کردند.

جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد: شهدا  بصیرت شناس بودند که راه سعادت را با نثار خون خود دریافت نمودند .

در ادامه مراسم یادواره شاعر و نویسنده ۱۰کتاب در مورد شهدا سرکارخانم مریم رمضانی از زیدون بهبهان گفت:شهیدان با خون خود جامعه را ترزیق نمودند و همچنین شهادت حقیقت جاویدان است.

وی افزود:امنیت و آزادگی در جامعه از خون پاک ومطهر شهدا بوجود آمده است.

در ادامه مراسم مادر سه شهید دوران دفاع مقدس از زیدون بهبهان تأکید بر حفظ خاطره شهیدان و اطاعت از ولایت داشتند.

در پایان مراسم از خانواده های زنان شهیده هندیجان تقدیر وتشکرشد.

خبرنگار هندیجان شعبانی 
ارسال نظرات
پر بیننده ها