خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در آیین غبارروبی مزار شهدای هادیشهر، مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان را ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۸۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمنان، افزود: امروز همه نیروهای مسلح کشور در اوج آمادگی بوده و با بصیرت و هوشیاری در سایه تبعیت از فرامین رهبری، آماده مقابله با هرگونه تهدید سخت و نرم هستند.

وی تاکید کرد: امروزه لازم است فرهنگ دفاع مقدس در کشور زنده شود چراکه اندیشه و فرهنگ دفاع مقدس بود که لرزه بر دل دشمنان انداخت و امروزه امنیت حاکم بر کشور نیز به همین علت است.

این مقام مسئول، عزت، سربلندی و امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و ادامه داد: باید همواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرهنگ آن ها را به نسل جدیدی که امروز سرمایه اصلی مملکت هستند انتقال داد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود با تاکید بر نیاز داشتن به فرهنگ دفاع مقدس، گفت: این فرهنگ به برکت خون شهدا به ما رسیده و می تواند دین و ملت و فرهنگ را از گزند دشمنان دور نگه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها